Prisvärd turrygga

Sidor: << < (3/6) > >>

Mynlen:

:lulz:

jag har redan en större ryggsäck, den är just FÖR stor så jag behöver ingen expanderfunktion. Tyckte verkligen den här var snygg. Men med den frakten blir den dubbel så dyr, det tänker jag inte göra. Då kan jag lika gärna köpa en dakine. Fina också , men.. den har inga extra småfack bara en enda stor och en i locket till solbrillor. jag behöver verkligen ett extra fack eller ett par till andra saker.

hemul:

Nja, bara 50% dyrare. Men du känner ju folk som åker emellan Sverige och Holland. Du får väl be nån. Säg till i god tid så kan de handla när det passar dem. Eller se ut en fin en som du gillar och så googlar du regelebundet namnet + sale. Det är så jag hittar mina skor.  :biggrin1:

Hittade förklaringen till Asaklitt-namnet. Ursprungliga Clas Ohlson låg ju i Insjön, så så måste det ju vara.

View Larger Map

Mynlen:

inget allmänt märke alltså. Ibland så hittar man ett märke som till synes är okänt och då visar det sig är dom är JÄTTEPOPPIS... andra sidan jordklotet eller nåt.

Få se vem jag kan tänka på att skicka ut till Clas. Kanske Ingela men jag vet inte om hon ska till sverige egentligen.

Fjällmor:

Ser skön ut, hemul!  :wave:

Sorla:

Claes Ohlsson i Insjön är ett riktigt roligt ställe att vara på. Även om det har varit ännu roligare än det var i år. Hörde att de har gått sämre för dem på senare år. Vilket jag kan tro på, för det var många hyllor som lyste tomma när vi var där för någon vecka sedan. Men bortser man från den detaljen är det ett riktigt trevlig ställe och det är skrämmande lätt att bränna semesterkassan där.  :shy:

Sidor: << < (3/6) > >>