Billigt och förhoppningsvis gott kokosmjöl

Sidor: << < (9/27) > >>

Mynlen:

kopia på leget då?

Affe:

Här får man springa till ICA Tappström i Centrum, eller postens Företagscentrum bakom centrum, eller åka ner  till Jungfrusund om det är schenker...vissa saker hamnar hos ICA nyckelby ...eller hos OKQ8 i Träkvista..... tack och lov har jag bil  :mad_viking: Posten har totalt spårat ur enligt min syn på saken :club_idiot: Jäkla miljövänligt eller?????

hemul:

Gissa hur kul det är när man inte har bil? Eller förresten, hade jag bil skulle jag ivf inte kunna parkera i närheten eftersom det är mitt i stan.  :laugh:

Fast jag har upptäckt en fördel. Det här nya stället har öppet 07 - 22, 7 dar i veckan.  :nod-yes: Upptäckte också att de reducerat antalet utlämningsställen i hela centerala stan till TVÅ. Jösses vilka köer det ska bli!  :smack_head: Hemul kommmer nog att gå till posten sent på kvällarna hädanefter. Borde vara mindre folk då.

kwidell:

Vansinne det där!.. nätshopping som bara ökar... men utlämningsställena minskar de på!?  :confused3: :bang_head: snacka om felsattsning!  :laugh: ... fast jag ska inte klaga så värst... mitt utlämningsställe ligger smidigt till.

Ninnan:

Jag har postutdelning i min ICAaffär där jag handlar  :worshippy:  fast
nattliga promenader är inte helt fel  :whistle:

Sidor: << < (9/27) > >>