Billigt och förhoppningsvis gott kokosmjöl

Sidor: << < (10/27) > >>

Affe:

Citat från: Ninnan skrivet 2011.12.22 - 22:07:31
--
Jag har postutdelning i min ICAaffär där jag handlar  :worshippy:  fast
nattliga promenader är inte helt fel  :whistle:

--
Först stod jag i kö på ICA för att betala mina matvaror i en 35 min....sedan fick jag stå i nästa kö på ICA för att få ut ett paket från Viasat i ytterligare 35 min... :mad_viking: helt jävla galet.....skall strejka på nätköp inför nästa jul....skall rita julklapparna på vykort i stället.. :lol:

Ninnan:

De e bare till å flytte till mörka Småland, där har vi sevice!  :wave:

Affe:

Citat från: Ninnan skrivet 2011.12.22 - 22:17:46
--
De e bare till å flytte till mörka Småland, där har vi sevice!  :wave:

--
Vi har ju också service...bara utspritt över tre öar och glesbyggd :whistle:.....som ligger nära stan :shake_head: alla tror att vi har tunnelbana runt hörnet... har drygt 4 mil till en tunnelbana... buss varannan tim :eeek: lugn du ni i Småland kommer säker drabbas ni med..... njut av servicen medans ni kan.....

hemul:

Idag kom det andra paketet, så nu har jag varit och hämtat ut. Burkarna var jättefina, återförslutningsbara med lock.  :clapping:

Brallorna från Amazon var precis sådana som jag hoppades, klassiska joggingbrallor med mudd och resår i midjan, inte sådär jättetjocka utan lagom. Har inte provat än, me jag ser att de inte är för stora så de funkar, om inte nu så senare. Men jag tror nu. Tänk att man ska ikläda sig Fruit of the Loom igen! Fast jag tror faktiskt inte jag hade det på den tiden när det begav sig.  :lol:

Nu ska här bakas! Tropical Traditions har mycket recept och deras kokosmjöl verkar likvärdigt. Jag tänker testa de här hamburgerbröden för de ser så goda ut. Men det får bli bara kokos, för jag tror min mandel är gammal.
http://www.freecoconutrecipes.com/recipe_Single_Gluten_Free_Burger_Bun.htm

Jag smakade på lite mjöl som det var. Det är gult eller gulbrunt nästan i färgen och jag tyckte inte det smakar kokos. Verkar lovande.  :nod-yes:

Affe:

Citat från: hemul skrivet 2011.12.27 - 20:10:25
--
Idag kom det andra paketet, så nu har jag varit och hämtat ut. Burkarna var jättefina, återförslutningsbara med lock.  :clapping:

Brallorna från Amazon var precis sådana som jag hoppades, klassiska joggingbrallor med mudd och resår i midjan, inte sådär jättetjocka utan lagom. Har inte provat än, me jag ser att de inte är för stora så de funkar, om inte nu så senare. Men jag tror nu. Tänk att man ska ikläda sig Fruit of the Loom igen! Fast jag tror faktiskt inte jag hade det på den tiden när det begav sig.  :lol:

Nu ska här bakas! Tropical Traditions har mycket recept och deras kokosmjöl verkar likvärdigt. Jag tänker testa de här hamburgerbröden för de ser så goda ut. Men det får bli bara kokos, för jag tror min mandel är gammal.
http://www.freecoconutrecipes.com/recipe_Single_Gluten_Free_Burger_Bun.htm

Jag smakade på lite mjöl som det var. Det är gult eller gulbrunt nästan i färgen och jag tyckte inte det smakar kokos. Verkar lovande.  :nod-yes:

--
Spännande...håll oss informerade :nod-yes:

Sidor: << < (10/27) > >>