Braiga nätbukter, alla kategorier

Sidor: << < (6/86) > >>

kwidell:

:lmao: jag är inte förvånad!.. "Bänd bort bentlyn! bänd bort bentlyn! brölade baskerbosse besatt!..." "båda beundrarinnorna bantade bort brösten" ...  jag menar... hur har man ens komigt på idén till något så härligt!?  :lmao: ... såg denna "Live" för övrigt... den var med i "Grisen i Säcken" showen..  :lol: skrattade så jag grät!  :laugh: :flirting:

hemul:

Jag fick mail från dem, undertecknat av Bosse själv. Verkar som han verkligen heter Bosse.

hemul:

Jag fick grejerna idag. Jag la till dem däruppe även om sortimentet är lite speciellt. Jag tyckte det var både billigt och snabbt. Man vet aldrig när man kan behöva en basker.  :tongue:

kwidell:

:lmao: :thumbsup: sant!

hemul:

Fick mail från Bio-Tech Pharmacal. Stämmer det nedanstående kan jag verkligen rekommendera dem. Låga priser, snabb och billig frakt. Snabb och personlig support. Tullen är ju alltid en risk när man handlar från US, men köper man inte för så mycket så tror jag inte risken är stor. Vi är ju flera här som köpt D från dem och det har gått bra. Själv har jag hunnit handla två gånger.

Dessutom är jag den enda person doc hört talas om som fått upp sina D-värden till mitten av intervallet som anges på provsvaret man får hos doktorn. Jag tycker det visar att det är potenta grejer man får. :whink:

Bio-Tech Pharmacal has always been committed to manufacturing quality products and providing superior customer service.  We realize that our website has not been providing the level of service you expect, so we have been busy making improvements.

Here are a few of the new features:

-Improved, more efficient checkout

-New order status and tracking features

-International ordering

-New product descriptions

We would like to invite you to see the improvements for yourself.  Just go to http://www.biotechpharmacal.com/.  For security, your account information has not been moved from our previous site, so it will be necessary to re-register to complete the checkout process.  Use the following promotional code to receive free shipping on all domestic orders using USPS Priority Mail as the shipping method: Free Shipping

For look forward to serving you!

Customer Service Team

Sidor: << < (6/86) > >>