Braiga nätbukter, alla kategorier

Sidor: << < (7/86) > >>

bossebus:

Vill lägga till att feelunique.com även har mängder med kosttillskott till riktigt bra priser. Hemul, du tipsade om feelunique för längesen och det är verkligen min favoritsida när det gäller hygien och kosttillskott :inlove:

Fick igår mitt första par skor beställda på Brandos.se och det är jag jättenöjd med. Mycket bra pris och snabb leverans. Jag har tidigare varit tveksam till skor på internet, men det var ju inget att bekymra sig över!

hemul:

Nä, nätskor är finfina grejer!  :lol1: Kul att du fick nytta av FeelUnique. Mitt deostick räcker än, det mesta är faktiskt kvar så jag har inte handlat nåt mer än. Är inte så mycket för kosmetik, men kosttillskotten ska jag ta mig en titt på. Såg inte att de hade det.

bossebus:

Kul att jag kanske kan ge ett tips tillbaka :smile: Jag handlade nattljusolja därifrån som var mycket billigare än på Shopping4net tex. Har inte kollat D-vitamin än.

hemul:

Titta vilka söta små kylväskor Little Acorn har nu!  :inlove:
http://www.littleacornstomightyoaks.co.uk/shop/Lunch_kit/Mighty_Oaks_Non-Toxic_lunch_kit

Och nu har jag äntligen beställt KleenKanteen därifrån, så får vi se om de platsar på vår lista. Hittade ett svenskt ställe som var billigare och de hade dessutom fri fakt, men de hade så taskigt sortiment. Ska man betala så mycket för en vattenflaska vill man ju ha den färg man tycker är finast också.  :shy:

Ninnan:

Vattenflaska? kan man inte ha en pet-flaska med kranvatten? eller?  :blink:

Sidor: << < (7/86) > >>