Töjiga brallor sökes

Sidor: << < (6/9) > >>

Vira:

Det beror på :rolleyes:. Vill du ha ett par med lite egen stil på eller något som var o varannan har??? Du kan köpa trikåtyg för en spottstyver på restrean.
Sådana där bitar som blivit över på rullarna :whistle:.  Vill du ha riktigt fina så kan du passa på när jysk säljer ut 5 metersrullar för 75:- :whink:.

idalinda:

Kan du inte bestämma dig Hemul  :watch_it:... just nyligen var det JÄTTESVÅRT att hitta ett par byxor   :bang_head:

Om du nu köper en maskin ska du väl använda den också, eller var det tilltänkt till någonslags prydnad  :huh:

Du kan väl skippa fickor första gången om det skrämmer dig, men nu är det faktiskt upp till bevis .

vi har alla bankat oss här nu framför datorn  :cheers: och vill se steg-för-steg-bilder om hur du gör dina egna sommarbyxor.

Vira:

Just det Idalinda :cheers: .  Vi vill se bildbevis hur det går :biggrin1:

Marinda:

Fick en idé om hur du kan skaffa byxor, då jag fick en katalog från Ellos idag, med deras PLUS-kollektion. De har storlekar 42-60. Det är inte särkillt dyrt, det finns byxor och leggings i olika färger och material. Gå in på www.ellos.se och botanisera lite. (Om du nu inte vill sy själv förstås.)

hemul:

Citat från: Vira skrivet 2008.02.05 - 22:14:30
--
Vill du ha ett par med lite egen stil på eller något som var o varannan har???

--
Vad betyder stil?  :crazy: Jag är nöjd med som alla andra har.  :lol:

Citat från: idalinda skrivet 2008.02.05 - 22:21:42
--
Om du nu köper en maskin ska du väl använda den också, eller var det tilltänkt till någonslags prydnad  :huh:
--
Den var tänkt att lägga upp byxor och sy gardiner med ju.  :crazy:

Citat
--
Du kan väl skippa fickor första gången om det skrämmer dig
--
Jag tycker inte om byxor utan fickor. Var ska jag då ha alla saker? Det känns naket också.  :blush:

Sidor: << < (6/9) > >>