Töjiga brallor sökes

Sidor: (1/9) > >>

hemul:

Har nån tips om var man kan hitta töjiga brallor som inte är så tjocka? Som joggingbrallor men tunnare. Hatar syntet också.

Det är kris. Har bara ett par brallor jag kan ha på sommarn utan att avlida av värmeslag och de är så slitna att de kan brista vilket ögonblick som helst.  :blush:

idalinda:

Snacka inte om kris än... du har väl inte sommar just nu .

jag kan tala om att det var kris här förra veckan, när jag hade spanat nya jeans redan några shoppingrundor och inte hittat några "bra och billiga".
Jag var på en ny runda och provade jeans, och då pajade dragkedjan på mina gamla jeans i provhytten.
Då var jag tvungen att hitta ett par nya illa kvikt :crazy:

Så du har bra tid på dig *tröstar smilys*

Om jag vore dig skulle jag jogga till någon sportbutik och kolla deras träningsbyxor på "halva reapriset" sådana byxor som man dansar, steppar i mm. måste vara töjiga och tunna  och hemulbekväma på sommaren

hemul:

Men deras träningsbyxor är ju för fan SLIMMADE. Hittar jag ett par jag får på mig är benen 3 meter långa och midjesnodden kan jag dra ihop ovanför huvudet!   :evil:

Jag har inte alls lång tid på mig. Det var samma visa förra året och då hittade jag aldrig några brallor, så nu vill jag vara ute i god tid. Vill inte stå och handtvätta det enda paret byxor på kvällarna så jag ska ha nåt att ha på mig nästa dag i år också.   :fork_off:

Affe:

Citat från: hemul skrivet 2008.02.04 - 08:22:57
--
Men deras träningsbyxor är ju för fan SLIMMADE. Hittar jag ett par jag får på mig är benen 3 meter långa och midjesnodden kan jag dra ihop ovanför huvudet!   :evil:

Jag har inte alls lång tid på mig. Det var samma visa förra året och då hittade jag aldrig några brallor, så nu vill jag vara ute i god tid. Vill inte stå och handtvätta det enda paret byxor på kvällarna så jag ska ha nåt att ha på mig nästa dag i år också.   :fork_off:

--

Ett tips: Kolla på ställen där s.k styrketränare håller hus och köper kläder...deras är så sköna....tunna, vida... :worshippy:

Affe

idalinda:

Citat från: hemul skrivet 2008.02.04 - 08:22:57
--

--

:ROTFL2: Hemulen får gå rumpan bar .... :ROTFL2: :ROTFL2:

Sidor: (1/9) > >>