Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.10.09 - 07:21:09 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 1066346 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2775 skrivet: 2014.09.11 - 20:00:22 »

Det skulle vara väldigt trevligt. Tack för påpekandet. Måste ta med riktigt smör.  :dribble:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2776 skrivet: 2014.09.11 - 20:25:14 »

Menar du att du brukar ta med *gulp* nåt annat?  :max-shock:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2777 skrivet: 2014.09.11 - 20:32:39 »

Njae. Men jag äter ju inte bröd. Eller nästan aldrig i alla fall. Och den här gången ska jag laga soppa åt oss. Då behövs inget smör. Har ju grädde.  :bg:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2778 skrivet: 2014.09.11 - 20:38:15 »

Hm. Får väl tro på det då. :goggle:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2779 skrivet: 2014.09.11 - 21:19:09 »

Nu måste jag faktiskt sova.  :sleep:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2780 skrivet: 2014.09.13 - 22:40:26 »

Livet är gött just nu.


Skickat på ett lurigt sätt.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Ary
Gäst
« Svara #2781 skrivet: 2014.09.13 - 23:38:43 »

Ja det ser ju mysigt ut.  :bg: Har ni dessutom vin undrar jag om jag kan komma också.  :whink:
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2782 skrivet: 2014.09.13 - 23:45:26 »

Jag undrar vad det är för slags lampor ni har. Batteri? Gasol?

Herren vare prisad för tekniken som gör att du kan kommunicera med civilisationan = oss!  :biggrin1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #2783 skrivet: 2014.09.14 - 12:49:25 »

den där runda är nog en som är på solceller.

vad mysigt det ser ut Sorla!
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2784 skrivet: 2014.09.15 - 07:19:34 »

Nu sitter man på tåget och är i chock pga valresultatet. Inte pga överraskning. Men plötsligt blev det verkligt. Siffror svart på vitt. 13% av svenska folket tycker att somliga är mer värda än andra.

Men helgen var underbar! Igår var det sol och vindstilla på vårt skär. Vi stannade där till eftermiddan då vi paddlade tillbaka till bilen via lite snirklande. Den runda lyktan är köpt på Klas OlSson för 2 år sen. Led med Batteridrift. Lyktan på marken är ett specialstearinljus i en cylinder. När mn inte använder den skjuter man ihop den så att glaset försvinner in i lyktan. Funkar att hänga i tältet för att jaga bort fukten. Men den kan stå skapligt på marken också. Om det inte blåser för mycket.


Skickat på ett lurigt sätt.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #2785 skrivet: 2014.09.15 - 10:49:25 »

sista gången vi hade val vann vårt "SD-parti" ganska mycket också. Ojjade mig på samma sätt men det blev helt annat än förväntad för alla. Det där partiet har blivit mindre o mindre. Dom kan nämligen säga väldigt mycket men har aldrig lösningar. Och det håller inte i längden inte heller för folk som röstade på dom. Jag tror samma kommer att hända i sverige.
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2786 skrivet: 2014.10.07 - 17:26:59 »

Bajs! Jag upptäckte just att jag har spräckt skärmen till min Ajfön!  :sad:

Det hände förstås när jag stod dubbelvikt i badrummet och sorterade tvätt på golvet. Jag hade lagt den i magfickan på min hoodie så ramlade platt på skärmen. Jag såg inte att den sprack då. Men nu syns det.  :tongue_wag:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2787 skrivet: 2014.10.07 - 18:12:21 »

Nä, vad trist. Funkar den ändå? Ja, tappat mobilen har man ju gjort en och annan gång, men det har gått bra - ta i trä!
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2788 skrivet: 2014.10.07 - 18:16:00 »

Ja den funkar. Men vem vet när den lägger av? Bäst att fixa så snart som möjligt.  :glare:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2789 skrivet: 2014.10.07 - 18:21:37 »

Visst kan man byta glas? Du behöver väl inte kassera hela phonen?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 233   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544