Ekubs viktfunderingar

Sidor: << < (4/279) > >>

hemul:

Ja. Äter man tillräckligt med kolisar så fylls ju glykogenlagren på. Det kan motsvara runt 2 kg.

Ekub:

Oj, jag har inte läst på om lchf...halkade in på ett bananskal och kände att det fungerade. Hur fungerar det där med glykogenlagren? 2 kg är ganska mkt!!! Trodde jag aldrig haha

hemul:

Om jag minns rätt kan man ha runt ett halvkilo glykogen, men det lagras med 3 ggr så mycket vatten. Därför kan det göra så mycket på vikten.

Ekub:

Ajaj, jag kan verkligen inte sluta äta gottisar som kladdkaka eller goa mackor när det står mitt framför näsan  :cry: Tar med matlåda men blir mätt, men sen sitter jag o äter kakor iaf...!!
Hade tänkt hamna under 70-strecket innan feb. men med den här hastigheten kan jag vara glas om jag ligger under 80-strecket i feb.  :mad_roll:
Var är min karaktär!?! :angry:

Var o träna igår dock, men jag "glömde" att jag var förkyld med halsont och kom på det lite försent så tog det lite lugnt i bassängen. Men med min hypokondri har jag ont i hjärtat hela tiden nu :bang_head: Silly me *s*

Ekub:

Hur vet man om man får hjärtmuskelinflamation? Var dum nog att träna med halsont för några dagar sedan och har nu ont i hjärtetrakten...vet inte om det är för jag dragit på mig ngt onödigt lr om det är hypokondriskt...

Sidor: << < (4/279) > >>