Ekubs viktfunderingar

Sidor: << < (5/279) > >>

hemul:

Jag vet inte riktigt. Ring sjukvårdsupplysningen tycker jag.

Corny:

Troligtvis har du väl fått någon sträckning. Sen kan det vara så att ena sidan av bröstbenet är lite mer utskjutet än det andra, och det gör också ont. Dessutom gör det ont i hjärttrakten. Detta är något som känns av då och då, och speciellt när man har gjort något som man vanligtvis inte gör. Och nu menar jag inte att du inte rör på dig, utan snarare att du kanske har gjort det på ett annat sätt än vad du är van vid.
Är du orolig, bör du definitivt söka läkare. Eller som hemul sa, ringa sjukvårdsupplysningen. Är det sk hypokondri, mår man bra mycket bättre efteråt av att veta det! Hellre det än att bekymra sig! Hoppas att det hela går bra! Berätta gärna vad det berodde på.

hemul:

Men hallå. Vi har inte hört av Ekub sen. Tänk om hon blev riktigt sjuk. Eeeeekub! Hallå?  :shock:

Ekub:

Halloj!
Söt du är, nä jag blev inte sjuk...ärligt så har jag inte varit inne för att jag bara käkat dåligt och ja.. :redface: men nu är jag på banan, lite iaf  :smile:
Står på 74 nu och kommer inte ngnvart denna gången... :angry:

...någon som har gjort ghi/ghee? provade häromdagen men det blev bara bränt i botten fast jag hade plattan på 1-2 på en tolvskala :(

hemul:

:bearhug:

Det var lite läskigt när du försvann efter det där inlägget. Så får man inte göra! :watch_it:

Jo, nog görs det ghee alltid. Man får vara väldigt försiktig med värmen. Brukar ha på ettan, utom precis i början när smöret smälter. Och så måste man passa det när det är på väg att klarna för sedan vill det brännas snabbt. Jag har kommit fram till att på min spis är den ideala mängden 3-4 paket. Både mer och mindre är svårare.  :crazy:

Sidor: << < (5/279) > >>