Presentation

Sidor: << < (4/10) > >>

hemul:

Jo hejsan! Du är väl inte ny förresten.  :lol:

yngve:

Johodå, här är jag det. Det gamla var det gamla och det nya är det nya. Ju. :blush:

Jag är impad att några av er har hållit på så länge. Hur går det? Jag menar, mår ni bra? Alltså, har lchf (eller era resp. varianter) gjort gott åt hälsan?

hemul:

Ja, det måste jag nog säga. Det var inte mycket med mig förut. Nu orkar jag så mycket mer och den där otäcka sjukdomskänslan är borta. Skallen blir aldrig trött längre, bara sömnig till slut. Så jag orkar ta i tu med saker på ett annat sätt. Diverse neurologiska problem (skador) har också förbättrats. Det är nog det mest otroliga. Jag går inte ner i vikt, så det sätter ju gränsen för fysiska aktiviteter, även om jag trots det klarar jättemycket jämfört med förr.

På den negativa sidan har jag dragits med diverse magproblem, bl.a. laktosintolerans. Tror inte det beror på kosten dock eftersom jag ätit så här i flera år när det började. Efter en antibiotikakur i början på sommarn så tål jag plötsligt mjölk hur bra som helst igen, så jag hoppas att alla magproblem är borta, har ivf inte kännt av nåt sen dess. Antibiotikan var för övrigt totalt verkningslös mot det den var avsedd för... Ibland undrar man om detta med medicin är som att kasta tärning... :huh:

yngve:

Men hörru, det där lät ju ganska så fantastiskt även om det kanske finns mer att hämta. Men det är väl ungefär det där vi anat, att äta en naturlig kost ger oss naturliga förutsättningar. Sjuk kan man absolut bli för några andra garantier kan bara bluffmakare lämna, men många kroppsliga processer kan nog normaliseras och vi ges förutsättningar att klara problem som kan uppstå. Oj, luddigt, men jag menar bara väl och gläds åt dina förbättringar.  :clapgrin:

hemul:

Tack. Fast det är retsamt att inte gå ner i vikt.

Sidor: << < (4/10) > >>