/LO fortsätter resan

Sidor: << < (5/169) > >>

idalinda:

Det är dessa ständiga värderomväxlingar som spökar vid reumatisk värk, jag  har fibro...
Ge mig en högtyck  :nod-yes:, och till dig me´!

/LO:

Tack :inlove:
Jo, jag påverkas i viss mån av väder. Gillar högtryck och värme, men även kalla torra vinterdagar. FUkt och råkyla är det värsta.

Men jag har en variant (kanske alla har, min diagnos är ny, trots att jag varit sjuk i 18 år, så jag vet inte så mycket) som ger skov. De håller på ganska länge, ett år eller så, och så går de över i princip helt och jag är frisk och bra i kroppen länge.

Jag hoppas att det är på väg bort, även om det inte känns så just nu.

/LO

kwidell:

Hoppas Hoppas Hoppas!!  :nod-yes:

en stooor smörklick till dig! så du ssnart mår bättre!  :inlove: :wave:

Fjällmor:

:flowers:

för att du är så bäst

:nod-yes:

/LO:

Tack vad ni är söta (finns dåligt med kärleksblinkar här, eller ser jag dåligt?) :inlove:

Idag har varit lite bättre. I alla fall mentalt. Igår var hela familjen i skogen och plockade blåbär och idag har vi slängt en massa (papper, kartong, glas, metall etc).
Jag rensade ur en låda med Veras rit- och målarsaker. La allt i mappar och tidsskriftssamlare och ställde i bokhyllan, slängde massa trasiga kritor, pennor och nerkladdade papper :ignore: Sparade det som var användbart.

Och den lådan (i köket) blir nu till pappersinsamling, som vi haft i en kartong på köksgolvet innan.

Så det känns bra.

Tack för stöd!

/LO

Sidor: << < (5/169) > >>