LCHF Brownies.

Sidor: << < (3/5) > >>

kwidell:

:mad_roll: det vete tusan!  :whink:

Corny:

Ursäkta mig, kwidell, men fattade jag rätt här? Två till tre burkar matjessill under ett tillfälle??? Om det är så, så undrar jag baske mig hur du orkar med all denna sill! En burk har jag lyckats få i mig, men tre!!!  :shock: Är djupt imponerad!!!  :worshippy: Visserligen älskar jag sill, men så mycket har jag inte ens lyckats klämma i mig när det är julbord, och då är det olika sorter!

kwidell:

Matjesill e Gott!!!... men jag pratar också om den som e i Plåtburk.. inte i glasburk.. viss storleksskillnad där! :lol: ... Julbordet äter man ju inte sill på?!.. då e det ju Revbensspjällen som gäller! :thumbsup: :dribble: :w00t:.. åtminstonde för mig.... ävriga äter allt möjligt... det gör jag först dagen efter! :lick:

Corny:

Jag snackar också plåtburk när det gäller matjessill!  :lol:

Att säga att man inte äter sill på julbordet är en hädelse i min familj! Jag har en far som gör den godaste sillen i Sverige! (Jag tror nästan att jag kan påstå det, eftersom inte ens fiskaffärerna har godare! Jag har varit tvungen att prova någon gång, men den dög bara jämförelsevis.) Jag kan äta mig mätt på sill på en julafton, och känna mig nöjd och glad med det. För det är det bästa jag vet!

Revbensspjäll är också goda, men jag orkar inte med dem efter all sill!  :shy:

kwidell:

Just därför jag börjar med dem!  :lmao: .. så jag inte går miste om något!! ..

Sidor: << < (3/5) > >>