Basaltemperatur - ett sätt att testa sin sköldkörtelfunktion

Sidor: << < (3/7) > >>

Lisbeth:

Min temp under 5 dagar kl 7 på morgonen i munnen
36,44
36,28
35.98
35,64
36,54

hemul:

Heja! Hur var det, äter du Levaxin?

Lisbeth:

Nix. Men funderar allvarligt på att ta kontakt med någon läkare och få kollat ämnesomsättningen. Knaprar mina 2 Alg-tabletter/dag, men än har jag inte känt någon effekt.  :shake_head: Har ett flertal av symtomen man kan ha vid för låg ämn.oms. Tappar hår t.ex. Flinten börjar lysa igenom , inte kul när man är kvinna.  :cry:  Ögonbrynen  har också tunnat ut så jag har bara halva kvar. resten är lite borst ,Snyggt!!!!!, :eeek:

hemul:

Men du! Ögonbrynen är ett klassiskt tecken! Har jag skrivit om det? Särkilt att de blir tunna utåt tinningarna. :nod-yes:

Se till att de tar T3 då om du kollar!

Affe:

Citat från: hemul skrivet 2009.04.16 - 21:35:12
--
Men du! Ögonbrynen är ett klassiskt tecken! Har jag skrivit om det? Särkilt att de blir tunna utåt tinningarna. :nod-yes:

Se till att de tar T3 då om du kollar!

--
Vet att det är en gammal tråd.... men sist när jag låg på sjukhus..feb -11 så hade jag varje morgon +35,2 i temp på morgonen och en morgon puls på 38-41....dom kallade tom in en cardiolog... kan vara en förklaring till att jag går upp i vikt direkt när man äter eller????  När jag får feber och känner mig dödssjuk så brukar den ligga på 37,5 -38,5 ...och då är jag väldigt sjuk.... :shake_head:

Sidor: << < (3/7) > >>