Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.18 - 14:31:43 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 2 [3]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Besök hos doktorn  (läst 31611 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #30 skrivet: 2009.03.13 - 23:28:01 »

Vad härligt för dig då!  :lol: Jag avskyr nämligen den lukten! Innerligt! :evil:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #31 skrivet: 2009.03.13 - 23:34:31 »

Ja, jag vet inte varför jag gillar den för jag var skiträdd för sprutor och sånt när jag var liten. Men jag får nästan en kick när jag känner doften.  :shy:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #32 skrivet: 2009.03.13 - 23:44:47 »

Då beror det antagligen på att du har kommit över din rädsla för sprutor, eller något annat populärpsykologiskt.  :whink: Jag har aldrig varit rädd för sprutor, så den biten har aldrig bekymrat mig. Dessutom hade jag turen att ofta ha en sjuksköterska som var otroligt duktig på att ta sprutor. Jag är en sån människa som gärna tittar när man tar sprutor (speciellt efter dessa upplevelser), och hon sa alltid till innan hon stack in nålen. "Nu sticker jag in nålen", hörde jag, samtidigt som jag såg hur nålen gick in i skinnet. Bara det att jag aldrig (och då menar jag verkligen ALDRIG) kände något. Hon var så skicklig på sin sak att det är helt imponerande! Jag har aldrig stött på någon inom sjukvården, förutom den här kvinnan, som har kunnat göra samma sak!
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
Bookia
Hero Member
*****

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 622



« Svara #33 skrivet: 2009.03.14 - 11:26:07 »

Jag brukar alltid förvarna att jag är S_V_Å_R_stucken och att det är bäst om ngn gammal räv med sisådär 50års erfarenhet tar hand om mig. Men egon är stora hos sjuksyrrorna, de brukar alltid klappa mig och säga lite lugnande "det är ingen fara, jag är jätteduktig på det här. det här går bra, ska du se".
20 minuter senare, efter att ha stuckit mig otaliga gånger i båda armar och handleder, orsakat minst 1-2 underhudsblödningar (mina artärer spricker bara man petar på dem) så jag ser ut som knarkare, då ger de upp och kallar till dig "den gamla räven" Räven kommer, sticker och lyckas på första försöket. Att de aldrig lyssnar.  :rolleyes:
Loggat

All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a very average star.
MiaP
Hero Member
*****

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 848


Hemsida
« Svara #34 skrivet: 2009.03.14 - 23:32:57 »

Bokia jag ler och känner igen det du beskriver. Dessutom är jag inte alls rädd för stick och blodprov har även varit blodgivare. Men när dom har missat några gånger blir dom så nervösa att de inte går av den orsaken och jag sitter bara och ler åt dom. Det gör inte saken bättre säger dom då.
 :flirting:

Corny nagellack på vårtor är suveränt och jag tror att det blir så tätt att de svälts ut. Det går i vart fall mycket fortar än med vårtmedel. Jag har provat på barn och barnbarn och det har funkat varje gång. Man ser när lacker försvinner då är det dags att sätta på nytt igen.
 :biggrin1:
Loggat

Mer smör i maten och vikten rasar
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #35 skrivet: 2009.03.15 - 01:04:25 »

Bokia jag ler och känner igen det du beskriver. Dessutom är jag inte alls rädd för stick och blodprov har även varit blodgivare. Men när dom har missat några gånger blir dom så nervösa att de inte går av den orsaken och jag sitter bara och ler åt dom. Det gör inte saken bättre säger dom då.
 :flirting:

Corny nagellack på vårtor är suveränt och jag tror att det blir så tätt att de svälts ut. Det går i vart fall mycket fortar än med vårtmedel. Jag har provat på barn och barnbarn och det har funkat varje gång. Man ser när lacker försvinner då är det dags att sätta på nytt igen.
 :biggrin1:
Isådana fall ska jag definitivt köra med nagellack i fortsättningen! Verkar vara det ultimata!
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
Sidor: 1 2 [3]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544