Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.29 - 16:21:48 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 3 4 [5]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Bojkotta Unilever!  (läst 73986 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #60 skrivet: 2013.04.05 - 13:11:21 »

Aldrig hört talas om. Finns det inte här kanske?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #61 skrivet: 2013.04.05 - 13:53:55 »

googlade litet men hittar inget på svenska. Men nog finns det, fast under annat namn.

Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #62 skrivet: 2015.07.06 - 22:18:30 »

Orkar inte riktigt hata Unilever längre, men kom att tänka på den här tråden. Willys diskmedel (Såklart) är faktiskt lika bra och dessutom billigare, även jämfört med bautaflaskan Yes på 1.25 liter. Kan inte garantera att det är precis lika drygt, svårt att avgöra då flaskorna är så olika stora, men det är ivf bra nära. Oparfymerat, ofärgat och miljövänligt tror jag också.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #63 skrivet: 2015.07.07 - 13:36:52 »

Jag pallar å andra sidan inte Willys.  :look_down:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #64 skrivet: 2015.07.07 - 15:05:21 »

Varför? Tycker du det är rörigt?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #65 skrivet: 2015.07.08 - 06:38:36 »

Ja, dels att det är rörigt. Allt göms av en massa billigt kolhydratskit som står runt ikring. Och dessutom måste jag alltid fortsätta till nästa butik för att komplettera med det jag inte fick tag i. :so_mad:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #66 skrivet: 2015.07.08 - 15:49:20 »

Tänkte att det var nåt sånt. Jag är ju så om mig och kring mig så jag åker faktiskt runt och handlar där det är bäst och billigast. Det tar nog ingen extra tid iom att jag bunkrar. Kött från CG blir inte så ofta. Dagligvaror från Willys. Tycker de har bra frukt och grönt och mejeri är billigare där så då kan jag lika bra köpa det också. Likaså tråkgrejer som tvättmedel och sånt. Annat köper jag där mest när det är extrapris. Har en Willys på samma sida av stan som CG också, så det går att klämma båda på samma tur om så är. Sen åkar jag faktiskt till en butik på andra sidan stan för att köpa bacon om jag får för mig att jag vill ha det. De har nämligen Gudruns som är svenskt, riktigt rökt och mycket godare.  :biggrin1:

Men jag har ju tid. Fast jag tor min modell är tidsbesparande. Handlar nog mindre än 2 ggr i veckan.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 ... 3 4 [5]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544