Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.29 - 06:48:53 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Keeping Up With the Kattarshians  (läst 3505 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« skrivet: 2017.04.09 - 02:25:36 »

Har ni sett? :cat:

http://nutiminn.is/kattarshians/
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1 skrivet: 2017.04.20 - 14:06:29 »

Men guud så sött! Just nu diar alla kattungarna och mamman tvärslocknade.  :inlove: :inlove: :inlove: Jag ser 4 kattungar, men det kan mycket väl ligga en till under syskonen.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2017.05.05 - 12:01:59 »

Många tidningar har det där nu. Flera av dem låtsas att det är deras egen grej. Fult.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2017.05.06 - 14:09:51 »

Hade faktiskt en egen katt-webcam för många år sedan. Den visade min katt när hon råkade befinna sig på datorbordet och det var bara min kompis i Australien som fick titta. Den var väldigt enkel, men lite söt var den allt och det var kul! Barnbarnen tyckte det var jätteroligt och drog in sina kompisar för att titta på "the Swedish kitten". Det var en rätt märklig känsla. Jag annonserade via email när hon var på och sen satt en skock människor på andra sidan världen och kollade och kommenterade. Fick passa mig så jag inte själv kom med i bild bara.  :tongue:

Den hette givetvis Pussy Cam. Mycket fyndigt om jag får säga det själv.  :lick:

The pussy is OUT för gott sedan länge nu.




Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #4 skrivet: 2017.05.07 - 14:16:17 »

Kul idé. Men skulle inte funka här, för de lägger sig hela tiden på olika sällen. Oftast där vi själva vill vara.

Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544