Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.28 - 12:37:33 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Inte ofta Coop gör nåt bra  (läst 5564 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« skrivet: 2016.03.01 - 14:55:01 »

Har tänkt klippa mitt Medmerakort flera gånger. Det är ju helt värdelöst om man inte har storfamilj. Men detta tyckte jag var bra!  :nod-yes:

Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ary
Gäst
« Svara #1 skrivet: 2016.03.15 - 23:01:09 »

Just det. Sedan får du ju en grej när du gjort av med ett par tusenlappar.  :flirting: En kompis skulle skaffa kort för ett par år sedan och då tog de 100 kr i avgift. Skulle jag aldrig ha betalat. Men när man väl har ett kanske man inte klipper det.  :crazy:
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2016.03.16 - 00:28:49 »

Va? Det var det värsta! Har haft mitt rätt länge. Men det är urusla rabatter. Högre procent ju mer man handlar, så det är som vanligt att ensamstående får betala för barnfamiljerna.

Gick med i deras användarpanel för några år sedan och satt och fyllde i massa boring enkäter. Sen insåg jag att det var samma sak där. Man fick inte ett presentkort som jag trott, utan en viss procent på ett köp. Blev så arg att jag skrev till dem och frågade om min tid var mindre värd bara för att jag inte har 10 ungar. Handlar ju liksom aldrig för mer än nån hundring där. Förr handlade jag vissa varor där, de var tidiga med eko, men nu finns bättre på andra ställen.

Jag var in för att köpa ekologisk vitkål. Tänkte att med 25% blir det nog inte dyrare än på Willys, men hej vad jag bedrog mig! Jag tror de höjt priserna inför det här. Kollade potatis också och den var så dyr så jag skulle aldrig köpa den. Det har jag gjort förut ibland när det knipit.

Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ary
Gäst
« Svara #3 skrivet: 2016.03.16 - 08:39:00 »

Tycker alltid att sådant som tomater etc är dyrt där om det inte är kampanj...
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2016.03.16 - 15:26:35 »

Tycker de har tråkigt sortiment också. De var rätt OK ett tag, men för varje gång de gör om butikerna blir det sämre.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.022 sekunder med 22 databasfrågor.