Jag menar såna där fula men sköna och rutiga, gammaldags jobbarskjortor. De är ju poppis igen, men sportbutiker och liknande tar lätt 6-800 för en, ibland mer.
Jag har googlat mig blå, men ingenstans fanns de till rimligt pris, eller också var de fula på fel sätt. Sen hittade jag på ett ställe där jag handlat förr. Helt OK tycker jag och bara 125:- om man köper två, vilket jag så klart gjorde. Fult märke på bröstfickan, till synes i läder, men det kan man väl sprätta bort.
http://www.idefixteko.se/open_produkter/produktinfo_body.asp?prodid=17448&plats_id=1578&aktbild=1Nu är det så att jag är i behov av flera. Jag har ett jättelager gamla flanellisar som jag köpte för nån tia styck på en outlet en gång och har vant mig vid att ha många. De har varit supersköna och bra. Har dem både att gå och loda i hemma, när jag cyklar den kalla halvan av året och i skogen, men nu är de definivt utslitna. Tunna som näsdukar och urblekta och ser så jävliga ut att jag inte jättar ha dem i skogen ens. Jag vill slänga dem (snyft)
. Nåja, kanske spar ett par.
Så de måste alltså ersättas med några fler än två i alla fall.
Vore kul med lite olika mönster och färger, så vet ni nåt ställe så tipsa gärna. Två räcker inte långt här inte.