Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.28 - 23:06:00 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 27 28 [29]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Braiga nätbukter, alla kategorier  (läst 207519 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #420 skrivet: 2015.11.21 - 02:00:12 »

Uppdatering om FeelUnique. Fyller man i sin profil (ålder, hudtyp, hudproblem o.s.v.), den är kort, får man välja ett favoritmärke som man får 10 % på för alltid. Hittade det av en slump när jag letade efter var man kunde ändra kreditkort och genast ändrades summan i shoppingvagnen från 173.36 till 156.02.  :bg:

Den rabatten har man ju gått misste om förut. :fork_off:

Just ja, man får visst en present på sin födelsedag också. Stackarna, jag köper ju bara thaideo. Eftersom jag är naturligt vacker behöver jag inget annat. _
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #421 skrivet: 2016.10.26 - 06:16:49 »

Och jag undrar fortfarande vad BDU betyder!  :club_idiot:

Men jag har inte en blekaste aning.  :confused3:

Battle Dress Uniform.  :cool:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #422 skrivet: 2017.02.27 - 14:55:57 »

OK, nu måste jag slå ett slag för AliExpress

Kinagrejer. Sajten är mer välorganiserad än DealExtreme och det verkar vara mer kvalitetsgrejer. Köpte 5 stora rostfria glas/öronlösa muggar för 150 spänn. De var hur fina som helst. Nu läste jag om någon som köpt hopfällbara campingbestick som visat sig vara bra. Hittade samma billigare, så då kunde jag inte låta bli att köpa två. Ofta säljs samma produkt av flera säljare, så man får leta runt efter bästa dealen. När jag såg ett besticks-multitool i fickknivsformat kunde jag inte låta blir att köpa ett sånt också. Det såg så underbart ut! Älskar sånt där. Att gå omkring med det där i fickan, alltid redo att skära, äta och korka upp vin.  :eating: :borracho: :laugh:
Alla tre besticken för ~85 spänn ink frakt. Klart överkomligt. :clapgrin:

Får nog ihop hela camping/picknick-kitet här. Rostfria tallrikar var det lite pyrt med dock. Få att välja på, små och inte så billiga.





Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #423 skrivet: 2017.02.27 - 19:24:31 »

Jo, AliExpress har jag också testat. De känns pålitliga. Wish har jag också testat, med gott resultat. Man kan få vänta i någon månad. Men vad gör det om man inte har bråttom?
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #424 skrivet: 2017.02.27 - 19:38:52 »

Wish, det är nog det min kompis har pratat om. Men hon är så fruktansvärt dålig på engelska så jag har inte förtsått vad hon sagt. Är ingen idé att be henne skicka en länk heller...

http://wish.com ? Fan, man måste ju regga sig för att få titta! Är det så där som Letsdeal, att man ska teckna sig för ett köp?

Men håll med om att det där fickbesticket är fantastiskt? Ska ha det i fickan hela sommarn. Ifall några bjuder in mig till sin grillfest. :biggrin1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #425 skrivet: 2017.02.27 - 19:46:46 »

Nä, det funkar som Ali. Fast ja, man kanske måste ha registrerat sig. Man kan sätta bevakning på grejer där också. Men det kanske man kan på Ali med?
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #426 skrivet: 2017.02.27 - 19:49:42 »

Vad konstigt. Får väl regga mig då. Vet inte om man kan ha bevakning. Önskelista ivf.

Har hört att det ibland dyker upp märkesgrejer på Ali, typ Hillebergstält, men att det *kan* vara piratkopior, man vet inte.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #427 skrivet: 2017.02.27 - 19:51:26 »

Det kan nog vara en hel del piratgrejer. Bäst att kolla vad andra kunder har tyckt om varan innan man slår till på så dyra saker.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: 1 ... 27 28 [29]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544