Haha skulle det mot all förmodligen finnas en gullig (manlig) pt så lär han vara hälften så gammal som mig och undra hur i helsike man gör för att bli så otränad som jag.
Gick förbi gymmet på vägen hem och kollade vad som var planen för imorgon och allra första gången är det bara prat, vad man vill uppnå, var man har ont etc. Men jag ska leta reda på en crosstrainer om det är ok. Beror på vad för startdatum man ska ha med instruktör kanske....
Kollade in vad tjejer har på sig på gym nu för tiden och det verkar vara löparbyxor som gäller, och mina är i tvätten.
Jaha så bakepro är protein då, har jag aldrig fattat.
Ägg och bacon frukost ger 30g och om man inte orkar laga mat blir det fil med 2 wasa sport och en apelsin/morot till middag(jag vet - inte lowcarb, men det funkar eftersom det inte är mycket kcal, nästan inget protein, så det blir 48g protein totalt till 86kg kroppsvikt, för lite tom om man räknar med en önskevikt på 65 kg och 1g/kg. Risk att jag tappar muskler.
Tänk på att jag är gammal vegetarian (Jag trodde det var det nyttigaste i hela världen då
) jag är inte inkörd på att äta mängder med kött och äter dessutom 16/8 vilket minskar mängden mat ofta. Har matleda också som brukar hända en period vid start också. Ingen ork att laga mat heller.