Hehe men jag har mitt band vid fönstret så jag hade ju nog blivit ökänd om jag inte tog på någonting.
Nä jag tvättar mig inte, bara drar på mig vad jag nu tänkt springa i. Vidrigt tycker jag inte det är på minsta vis, bara segt idag med kvinnoveckan och allmän lathet.
Mitt band kan fällas och står just nu inne vid väggen och tar upp mindre än 30 cm. Normalt får det stå kvar men har nu fixat hopprepet och var tvungen att testa det.
Men verkliga vikt vet jag inte vad den är (med tom mage rök den ner till 76 komma någonting, men kanke 77,5-78 kg), men klädmässigt blev löpningen sista spiken i kistan vad gäller min garderob, allt säckar nästan.
Läget är så illa att jag funderar på att stanna upp och jämnvikta, men å andra sidan kunde det ju vara kul att bli klar någon gång i detta årtiondet.. Har iaf en blå omlottkjol som kan anpassas i storlek i det oändliga - får väl gå med den resten av sommaren.
Har ett par tunikor med tights som fortfarande passar också, och ett par jeans tror jag, om jag kommer i dem än vill säga.