Tack Sorla, visst behöver man var frisk för att orka vara sjuk.
Nja vet inte om det faktum att jag inte gått upp massor har så mycket med självrespekt att göra för det har slunkit ner mer än en och annan kaka, godis, desserter utan en tanke på vikt, men det verkar som om lchf/lowcarb sitter i ryggraden lite grand så att jag aldrig gick tillbaka till lassvis med mos, pommes och annat som är gott, jag tror helt enkelt inte att äta det där alltid är hållbart.... Så jag går snällt tillbaka till mitt ägg och bacon och det blir någon slags rimlighet i intaget. 2500 kcal om dagen ger trots allt inte samma viktökning som 3500 kcal - surprise!
Veckovägning 29
Veckans resultat: +4,9 kg
Nu: 91,5 kg
Totalt från maxvikt (108,7kg): -17,2 kg
Veckovägning 30
Veckans resultat: -1,6 kg
Nu: 89,9
Totalt från maxvikt (108,7kg): -18,8 kg
Veckovägning 30,5 söndag
Halva veckans resultat: -2,0 kg
Nu: 87,9 kg
Totalt från maxvikt (108,7kg): -20,8 kg
Låg visst lite efter. En hel del vätska i kroppen har man ju haft... Något från sista dagarna kan dock komma tillbaka eftersom det nog handlar om vätskebrist pga fredagens alkoholintag.
Vad jag kan se från tidigare statistik så verkade ju inte lågkolis ge någon vidare viktminskning längre så jag får gå tillbaka till lchf och ha vissa fria grönsaksdagar
och lite andra kolisar ibland så jag kan äta tacochips och knäcke tex - sådant som jag gillar som går in i lowcarb men inte lchf.
Knappt 2 kg kvar ner till där jag slutade den siste oktober 2013, inte illa pinkat på 10-11 dar.