Diagram och exelliknande redovisning av viktnedgång

Sidor: (1/2) > >>

Ary:

Hej, Jag hamnade här för att hemul lagt ut sin grafiska redovisning av hur det gått. Undrar nu vart man kan göra det...? Tackar på förhand.

hemul:

Hej på dig! Kul att se dig.  :wave:

Menar du här på fetbobba? Vi har tyvärr ingen sådan funktion. Min lilla trasmatta har jag gjort på sidan om så att säga, utanför forumet. Men du kan ju alltid göra din graf med något program på din egen dator och sen skapa en tråd där du lägger in den kontinuerligt.



Ary:

Tack så mycket Hemul. Jo det var din lilla trasmatta (diagram för de som inte visste redan) som ledde mig hit. Jag har inte excel tyvärr och är för talanglös för att skapa ett program tyvärr. Blir nog att ta fram papper och penna  :whink: Eller så hittar jag något käckt ställe på nätet. Har på dumbbell men den tenderar att inte ta med alla mätvärden, så de fattas något/några kilo i var ände, så inte 100% nöjd just med den biten.

idalinda:

Välkommen hit!

Har du koll på gmail? Där har du gratis exel. På listan överst med massa ord finns det efter " gmail" även " Drive.
Klicka på den och välj sedan röda knappen " create"
Den första med blå-ikon motsvarar word, den gula powerpoint och den tredje gröna exel.
allt man skriver där sparas automatiskt online på din gmail-drive-stället.
Smidigt tycker jag.

Mynlen:

NÄMEN idalinda, som jag letat efter alla dokument jag hade i gmail.. ligger det under DRIVE..

Ary, om du har en mobiltelefon kanske libra appen är något för dig. tycker den fungerar rätt bra men vet inte hur det är med grafiker!



Sidor: (1/2) > >>