Sorla
|
|
« Svara #15 skrivet: 2013.06.18 - 09:15:54 » |
|
Som att det kostade en förmögenhet innan..... *himlar med ögonen*
Skickat från min telefon.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #16 skrivet: 2013.06.18 - 09:17:48 » |
|
Men jag saknar smileysarna!
Skickat från min telefon.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
ursprungsliv
|
|
« Svara #17 skrivet: 2013.06.18 - 12:16:26 » |
|
Tack för det. Ska försöka få hem den från appstore som efter senaste "uppgraderingen" bara pratar finska här. /Snåljåpen
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #18 skrivet: 2013.06.18 - 12:22:47 » |
|
Tapatalk är riktigt bra. Några grejer retar man sig på, men i det stora hela. Synd att inte fler forum installerar det. Det är ju kostnadsfritt för forumet och man behövde bara ladda upp en fil eller vad det var. Tog en halv minut eller så.
Google Play har blivit så konstigt. Jag kan inte göra fritextsökningar längre. Kan bara välja ett av de förslag som eventuellt dyker upp i rullisten. Är det så för alla? Det är ett problem, för man hittar ju inte så många program som man gjorde förut.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #19 skrivet: 2013.06.18 - 13:01:46 » |
|
Tack,
nerladdad, strax kolla hur det fungerar helt. Måste först handla några småsaker. Menar du play store? fungerar bra men jag har en knapp på mitt "tangentbord" med ett litet förstorningsglas. klickar på den efter att jag skrivit in namnet. Då fungerar det.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #20 skrivet: 2013.06.18 - 13:19:47 » |
|
Namnet? Är inte Google Play och Playstore samma sak? Förut var det mycket bättre, jag kunde sortera i kategorier och som sagt frisöka. Det är samma elände om jag går dit med en vanlig browser på PCn.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #21 skrivet: 2013.06.18 - 15:08:49 » |
|
vet inte om google play och playstore är samma sak men verkar så. har aldrig sorterat där i kategorier men frisöka går bra juh.
Hur svarar man i tapatalk? får inte ihop det...
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #23 skrivet: 2013.06.18 - 15:10:56 » |
|
Testar från tapatalk
Verstuurd van mijn GT-I8190 met Tapatalk
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #24 skrivet: 2013.06.18 - 17:34:18 » |
|
Testar från tapatalk
Verstuurd van mijn GT-I8190 met Tapatalk
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #25 skrivet: 2013.06.18 - 17:45:07 » |
|
Hur gör du för att frisöka då? När jag börjar skriva kommer en dropdown upp med olika alternativ. Det är det enda jag kan klicka på. Finns inget sätt att skicka annars.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #26 skrivet: 2013.06.18 - 20:44:33 » |
|
men det skrev jag. jag har på mitt tangentbord därnere ett litet förstorningsglas. skriver hela snutten jag vill leta på och sen på det där förstorningsglaset.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #27 skrivet: 2013.06.18 - 20:56:46 » |
|
Har du google play på tangentborder? Fattar ingenting nu.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #28 skrivet: 2013.06.18 - 21:02:53 » |
|
däruppe har jag skrivit "titta här" men helt nere i högerhörnan finns lilla förstorningsglaset. Klikckar jag på den börjar den söka på Titta här...
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #29 skrivet: 2013.06.18 - 21:51:01 » |
|
Jaha, tengentbordet på mobilen! Tyvärr får jag inte det. Jag har bara det där X-et däruppe som aldrig blir en sökgrej...
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|