Tack alla för det varma välkomnandet!
Det känns som att jag har fått massor med bra tips på annat att knapra på när jag har tröttnat på kokosen (jag är en periodmänniska, så det kommer jag säkert att göra). Jag provade just att göra ett premesanchips, och oj vad det var gott! Nu kan man ha fredagsmys utan att behöva bli frestad till att äta chips/godis! :D
Hur länge håller sig ett ostchips bra? Bör man äta upp det inom någon timma, eller funkar det bra att göra dem en fredag och äta på lördag?
Isbitar låter spännande, jag har alltid gillat att tugga i mig isbitar när jag druckit upp dricka i vilken jag haft dem. Jag får prova det någon gång! Det kan nog vara riktigt härligt att tugga på dem om somrarna när det är varmt
Hos mor min har vi naturella solrosfrön, som mest mamma knaprar på, men även jag börjat äta. Har tidigare inte varit så förtjust i varken frön eller nötter men jag har blivit bättre på att äta det
Hos pappa har vi saltade, dom tycker jag är godare, men vill man undvika salt är det ju inte så smart. Rostade låter spännande. Rostade sesamfrön är ju ruskigt gott!
Jag ska komma ihåg att skriva här på forumet om jag kommer på något annat gott att knapra på :3