Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.23 - 19:40:29 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 218   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mynlens Möjliga Minskning  (läst 960307 gånger)
0 Medlemmar och 11 gäster tittar på detta ämne.
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2940 skrivet: 2015.03.12 - 20:57:59 »

Knäppkonstig vecka!
helgen gick åt att skriva ett mail tillsammas med någon annan för att försöka få förtur typ. På tisdag fick jag ett brev med avslag, på min födelsedag. Men det var okej. på onsdag skulle jag få besked på "vilken plats" jag stod vid ett visst hus och det blev plats 3, dvs den på plats 1 erbjuds huset först. Ska titta på det imorgon. Men sen hände något annat: jag blev idag 1 på ett annat hus.

SÅ JAG HAR BOSTAD SNART IGEN!!!

Ska titta på det imorgon e.m. men folk bor där fortfarande så det är litet annorlunda.

från 3 april förhoppningsvis!

Loggat

hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #2941 skrivet: 2015.03.12 - 21:11:25 »

Grattis på födelsedagen!  :clapping:

Men vad konstigt det verkar funka det där. Först ska du få vänta hur länge som helst om du inte får förtur och sen är du plötsligt högt upp i kön på två ställen.  :pippi:

Tror du huset där du är först i kö kan vara något? Har du varit där och spanat?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #2942 skrivet: 2015.03.13 - 01:10:15 »

Åh, jag håller tummarna för att det är ett bra hus! Och grattis på födelesdagen i efterskott!  :rose:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2943 skrivet: 2015.03.13 - 09:02:39 »

fattar inte heller systemet. Gör nog inte många. Jo jag har varit och spanat, nja, jag cycklade alltid förbi till jvst så jag visste var det var. Man måste ju ange att man är interesserad typ.

Jag får inte vägra. Om jag gör det förfaller min inskrivingstid så det blir huset oavsett. Jag är GLAD iallafall att snart slippa sova i en säng med Linnea. Och många andra saker. att börja på egen rutin igen.

Har börjat snaska kakor pga all stress. Men än så länge sitter kläderna okej, så... :)

Om ni vill kolla på googlemaps: Dahliaweg 4 Almere. Nedersta två våningarna blir mina!

Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2944 skrivet: 2015.03.13 - 11:33:36 »

Det ser väl helt OK ut. Blir nog jättebra. Låter ju som om det är centralare än nu också.  :thumbsup:

Är det för att du sagt nej förut som du inte kan göra det nu? Man får bara ett visst antal erbjudanden, var det så?
Loggat

ursprungsliv
Sr. Member

Smörklickar: 9

Antal inlägg: 452

Hemsida
« Svara #2945 skrivet: 2015.03.13 - 19:38:28 »

Men vad skönt att det ordnar sig!
Loggat
Sorla

« Svara #2946 skrivet: 2015.03.13 - 21:26:30 »

Äntligen!  :clapping: Det såg fint ut där. Jag hoppas du ska trivas.  :flowers:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2947 skrivet: 2015.03.14 - 21:07:13 »

det är nedersta två våningarna som blir mina. Om allt går som det ska såklart.

Man får vägra 2 eller 3 ggr.... 

Huset är perfekt. Och golv lämnar hon kvar. normalt ska man ta bort det men man kan besstämma tillsammas att det ligger kvar. HOppas hoppas jag får besked på måndag eller tisdag om att jag kan komma o skriva under kontrakt!!!
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2948 skrivet: 2015.03.14 - 21:20:23 »

Tar man med sig golvet!  :lulz: Hur är det med kyl och frys och sånt, är det också sådant man tar med?
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2949 skrivet: 2015.03.15 - 07:31:18 »

Nej man tar inte med sig golvet men om det inte finns nya hyresgäster måste man ta bort det. Lämna huset "tomt". Så att inte dom nya behöver ta bort det om man vill ha något annat. Typ som det var innan man flyttade in. Men man kan överlämna golv till nya hyresgästen om den vill. Även väggtapeter ska tas bort ibland. Men jag bad att låta det vara kvar, det ser utmärkt ut. sparar mig pengar, behöver kanske bara måla litet. så jag är superglad!!!

I dom flesta hyreshusen tar man med sig kyl och spis och sånt själva. Det finns några där det är inbyggt kök men då får man betala för dom sakerna. Det blir ens egendom.

Loggat

berittis
Hero Member

Smörklickar: 9

Antal inlägg: 873

« Svara #2950 skrivet: 2015.03.15 - 08:47:43 »

Grattis i efterskott Mynlen.  :flowers:  Skönt att det löser sig för dig.  :smile:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2951 skrivet: 2015.03.18 - 20:06:49 »

Intressant sånt där, hur såna där vardagliga saker kan skilja mellan olika länder.

Vet du när du får flytta in nu?
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2952 skrivet: 2015.03.19 - 21:17:54 »

Imorgon... efter jobbet... blir det att bära av till ett hotell vid kusten. Tillsammas med 49 andra glada "plötsdöva" kommer jag att ha en helg där. Maten kommer jag bara delvis att bry mig om. tänker mest njuta och ha det crazy :)

"hotell vid havet" i Noordwijk blir det.
Loggat

Sorla

« Svara #2953 skrivet: 2015.03.20 - 14:43:14 »

Det låter roligt, även om jag inte riktigt förstår vad plötsdöva är för något.  :confused3: Men ha så roligt!  :smooch:
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2954 skrivet: 2015.03.22 - 18:03:26 »

folk som blivit döva över en natt eller över ca 2 år. När man är vuxen och det händer är det väldigt jobbigt...

Det var superkul men nu är jag supertrött och det blev litet för mycket bröd  (som förväntad)

Loggat

Sidor: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 218   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544