YAY!
minus 800 gram! 106,2 nu. på en vecka alltså. om det fortsätter så här blir det tvåsiffrigt om inte allt för lång tid. Ärligt talat längtar jag litet efter det.
Jan är 104.5 nu, och vi kom fram till att jag nog kommer ikapp honom någon gång. Helt normalt eftersom han nog ska ner till 80 ungefär och jag till 70 (eller mindre men det spelar mig mindre roll) men det kommer att bli kul att se om det blir innan han nått sin målvikt eller efter det.
Bra vecka alltså. Förra veckan var ganska litet viktminskning, jag tror pga av hundbettet och medicinen, så det gör inget. Nu käns det ganska normalt igen. Bara synd att hunden är borta igen, nu när vi äntligen kunde ta långpromenader med honom igen...
Semester i 3 v nu. Få se om det blir upp eller ner. Tror inte jag kommer att ändra mycket på kosten.
Ah ja, på torsdag hade jag min pappa o styvmor här. För vi skulle äta musslor i camembertsås och pappa älskar dom också och styvmor äter vegetariskt
Hon fick roquefortfyllda champignoner. Till det hade vi till dom bröd, inte pain riche men något i den stilen. jag tog två bitar men det smakade inte så gott som förväntad
Bra att veta men jag tycker även det är skönt att jag inte behöver vara 100% strikt egentligen. visst är bröd "styggelse" men att ibland ta en liten bit...
Lillflickan (nja, 11 år...) är hemma igen. Kaxig som vanlig men det är härligt att ha henne hemma igen.