Uppdateringen planerat imorse blev inte av, men det gör inget för nu kan jag skriva litet mer om idag också!
Vikten går dagligen upp o ner mellan 110 och 108.5 ungefär. Inte för att jag bryr mig så mycket men det är ganska roligt att se hur den håller sig fast runt det där. Ändå har jag känslan av att den håller på att gå ner litet. Vi får se.
Igår åt jag -medvetet- en halv "smördegsbakelse" för en kompis kom och hade med sig. Smördeg platta på 10 x10 cm, aprikossylt (eller pure med socker men det är ju sylt?) och den hopvikt med socker ovanpå. Det var första storsynden jag gjorde sen jag började 14 feb. Det var inte så illa, inte så himla gott heller att jag blev hetsgalen.
jag sov mycket tyngre och imorse kände jag hela kroppen när jag skulle gå upp för trappan en slags trötthet.
Men det är tydligt vilken effekt kh har på min kropp
.
Idag var jag på samtal, och vi satt i en slags mötesplats, seats2meet. (så vitt jag kunde se finns dom inte i sverige). Man kan sitta och flexjobba där, kaffe och te är gratis och lunch är även gratis!!!!! Man kan hyra små arbetsrum eller större mötesrum osv, det är nog så då får in sina inkomster. Men en enskild jobbplats i en stor sal med bord och stolar är gratis alltså.
Lunchen var jättebra! det var bröd, mycket olika sorters pålägg, soppa, och två varmrätter som nasi. Mjölk och jos och sånt ingick också, plus sallad. Nu tog jag en hel tallrik med olika pålägg, en liten ask smör, sallad och ett kokt ägg, PERFA lunch! var ännu mätt när middagen här var klar så det blev inte så mycket jag åt.
Att sånt finns, otroligt men sant. Trevlig omgivning var det också!
Nu ska det sökas jobb till mig. Bättre jobb än vad jag har. för 20 tim i veckan så jag kan betala min bostad, och resten av 20 timmarna ska jag starta eget företag!
Ska nog börja med tillverkning av gardiner och gardinlösningar, med min lilla symaskin hemma!. Någon som känner till en som redan gör det i sverige? Vill nämligen använda mig mycket av svenska gardinlösningnar osv för dom är annorlunda än här. Man ska väl utmärka sig på något sätt.
spännande tider väntas för mynlen!