Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.23 - 22:51:25 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 218   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mynlens Möjliga Minskning  (läst 960418 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2880 skrivet: 2014.12.03 - 20:37:32 »

Bara från utsidan. Vet inte om jag vill ha den men om jag inte vill ha den kan jag neka. Jag får reagera på 3 hus varje vecka, så många har jag aldrig haft, bara 1 åt gången. Floortje (kompisen) och hennes man Mike vill att jag väljer ett hus som passar. Kan ta några månader, så länge får vi bo. Hellre ett hus som är bra än bara ta det första bästa.

Så om jag kommer nummer etta på detta hus ska jag åka och titta och känna efter om det passar mig.

Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #2881 skrivet: 2014.12.03 - 20:59:43 »

Bra! Bättre när du kan får försöka få ett hus och får välja själv än när inget passar redan från början. :wave:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Ary
Gäst
« Svara #2882 skrivet: 2014.12.10 - 10:33:11 »

Ja det låter bra att du kan välja och hoppas att du hittar något riktigt bra.  :clapping: Sedan är inneboende inte idealiskt men det går över rätt fort ju.  :nod-yes:
Loggat
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2883 skrivet: 2014.12.11 - 11:00:14 »

Ingen bostad denna vecka heller.
Nästa är i samma gata som jag bor nu. 100 m längre bort eller nåt. Är inte sugen på den alles, för nära alla minnen. Men vi får se nästa vecka, jag bara "klickat in mig" på den för att se hur långt jag kommer.

Det är asjobbigt men jag börjar lugna mig, säkert också pga allt jag packar ihop nu.

Strax måste jag ut i pissvädret för att kolla om jag kan reservera en buss 21a december till flytten, dvs allt i förvarningsboxen. Just ja, det måste jag ordna också nästa vecka,

To do listan börjar bli LÅNG.

slut med paus nu igen.. upp o hoppa o packa och slänga och och och...
Loggat

hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #2884 skrivet: 2014.12.11 - 13:02:58 »

Oj. Ja så när kan ju vara både och, både jobbigt och bra. Gäller att känna efter då.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

« Svara #2885 skrivet: 2014.12.11 - 19:51:21 »

Kom ihåg att andas ibland!  :sad:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
ursprungsliv
Sr. Member

Smörklickar: 9

Antal inlägg: 452

Hemsida
« Svara #2886 skrivet: 2014.12.11 - 20:44:20 »

Ja, andas. O ta en liten rast ibland. Det kommer att bli bra.
Loggat
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2887 skrivet: 2014.12.11 - 20:59:37 »

andas??? :blink: :eeek: ja just det, det var något jag skulle komma ihåg :)

Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2888 skrivet: 2014.12.23 - 06:18:48 »

Nu är jag bostadlös!  Ja, jag har tak över huvudet och en säng att sova i  och snälla vänner men ändå.. håll tummarna att det går fort att hitta ett eget ställe

Flytten var ett helvete, det kommer ju fram så mycket skit ändå. Second hand har fått massor för jag kunde inte spara allt jag ville tyvärr. Det är för dyrt i en sån förvarningsbox. Hann precis få ut allt och ha det städat innan dom kom för att inspektera. Två dagars slit och det känns i kroppen.

Nu jobba en dag, sen hämta skinkan hos Ingela, sen blir det litet julstök och klappköpning i e.m.  Dagarna är för korta! Men SEN kommer jag att ha en vilodag. Nja en halv. Måste plocka massor.

Loggat

hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #2889 skrivet: 2014.12.23 - 06:43:39 »

Skönt att det är över ändå kanske?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
berittis
Hero Member

Antal inlägg: 873

« Svara #2890 skrivet: 2014.12.23 - 12:06:30 »

Beklagar verkligen men vilken tur att du har så snälla vänner! Hoppas att du ändå kan koppla av lite nu de närmaste dagarna och att julen blir bra.  :bearhug:
Loggat
ursprungsliv
Sr. Member

Antal inlägg: 452

Hemsida
« Svara #2891 skrivet: 2014.12.23 - 21:01:56 »

God jul. Och jag håller tummarna.
Loggat
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2892 skrivet: 2014.12.23 - 21:40:51 »

Ni är snälla. Och ja, det känns skönt också att det är över!

Loggat

Sorla

« Svara #2893 skrivet: 2014.12.25 - 09:48:45 »

Åh, så tungt! Jag hoppas du äntligen får slappna av lite ändå nu. Underbart med så fina vänner!  :inlove: Ta hand om dig nu och satsa på återhämtning.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2894 skrivet: 2014.12.25 - 13:48:15 »

Tack snälla.

Nu håller jag på att "bryta ihop". All stress från sista dagarna och julen och allt, nu kom det loss. Grät en litet skvätt men nu är det lungt igen. Kommande dagar tänker jag inte göra mycket alls iallafall.

Loggat

Sidor: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 218   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544