Men hjälp villka jobbiga svärisar du har nizhoni!
jag tyckte mina var jobbiga... men de är ingenting emot dina!!
mina har fortfarande vetti skallen.. även omd e retar gallfeber på mig emellanåt
men jat tycker fortfarande mycket om dem!
men dina låter ju som om det är pest och pina att umgås med!... insnöade och förstockade och jag vet inte vad!
och att maken din inte säger ifrån heller måste ju kännas jättejobbigt för dig
jag skulle bli galen.
min systers svärföräldrar är lite sådär... de är nyss fyllda 70 båda två... så någonting måste hända i den åldern med follk?
för när vi lärde känna dem för 10-15 år sedan var de helt normala!.. men nu blir de bara mer och mer knäppa ärligt talat!
förstår inte vad som är problemet?... men de är ivf de som tjatar på maken och mig om att det inte kan vara nyttigt att äta så mycket fett! och ta en kaka och jag vet inte vad
... som tur är kan jag bara ignorera dem större dlen av tiden..
för visst har jag försökt prata förstånd med dem vid flera tillfällen och förklara varför vi äter som vi äter... men det går inte in!!... inte ens efter att maken och jag förlorat 30 kilo vadera går det in!
jag har gett upp.
.. men mina egna svärisar däremot har vi snart konverterat helt
mina föräldrar är fortfarande fast i margarin och lightträsket
men de accepterar hur vi äter och ser alltid till att det finns mat till oss när vi är där!
jag jobbar på att konvertera dem också såsmåningom... inte nödvändigtvis till LCHF.. men i alla fall till riktiga naturliga matvaror!
margarin, lätta och mellangrädde skall väck!!