Är ny på det här med LCHF sen ca 1 vecka nu, var en kompis med några andra hon känner som började med detta för 1-2 månader sen oh startade en grupp på FB, jag har väl varit lite tveksam iom jag gillar potatis i alla dess former o pasta för att inte tala om alla mackor i olika varianter , dessutom e jag väldigt kräsen när det gäller grönsaker o äter t ex inte blomkål o broccoli så var lite fundersam på vad jag skulle äta till maten, förutom vanlig sallad. Just nu har det blivit en cole slaw variant på vitkål, rödlök, purjo o CF lr Gräddfil vilket hittills iaf funkat bra kanske blir lite enformigt i längden men men det får jag ta när den dagen kommer
Men iaf efter läst i gruppen på Facebook så tänkte jag att ge LCHF ett försök iaf
Och igår råkade snubbla in här när jag googlade efter nåt gott recept med Falukorv o när jag sökte efter det råkade jag snubbla in på en blogg med något brödrecept o sen snubblade jag vidare in hit på Viras semlor sen visade det sig att Vira o jag var vänner på FB så det var en överraskning :)
Har ju ett antal kilon som borde försvinna, fast de har hamnat där de sitter med glädje :)
Annars e jag en tjej som bor ensam, så jag har oftast bara mig själv o tänka på
Det som nog fik mig o regga mig här var nog alla dess varianter på hemules bröd tips som den brödälskare jag e

Ps.... om nåt ord ser konstigt ut ibland så är det för att C tangenten inte alltid funkar som jag vill så pröva o lägg till C i ordet