Köp dem!
Nu är mina på gång i varje fall. Hade en låååång konversation med dem igår. Först ville de att jag skulle bekräfta min adress, för PayPal hade markerat den som overifierad. Mycket underligt eftersom jag aldrig loggade in till PP utan betalade med kort, iofs är det ju PP som hanterar betalningen, men vad har de med min adress att göra och hur kan de anse att den är verifierad eller inte när jag inte använde mitt konto där? Mycket konstigt då det inte är första gången jag använder deras tjänster och min status där faktiskt är "verified".
När vi hade rett ut det kom ett långt mail där den trevlige mannen bad om ursäkt för att han inte svarat tidigare på mina frågor om vilken storlek jag skulle ta. De har tydligen en långhelg i England runt första maj och han hade inte läst mitt mail förrän nu. Nu var han så ångerfull att han inte ville skicka skorna förrän jag bekräftat att jag trodde jag valt rätt storlek. Det slutade med att han sa att han skulle skicka dem som igår, men jag har ännu inte fått någon bekräftelse med trackingnummer. Det kommer väl idag, onsdag. Vilket innebär att skorna kanske inte hinner fram innan helgen. Sist tog det 3 dagar.