Fattade inte vad du pratade om först. Hade glömt att jag la in länken till VFF-erna och trodde du kommenterade dem jag åstundar. Har skrivit och frågat förresten, men har nog redan fått svar i omdömena. De säger att de är varma och ovansidan är vattensäker så länge man impregnerar den, men kliver man ner i en vattenpuss så är det kört. Läcker in vid plösen om inte annat och sömmen runt ovansidan kan visst läcka också. Men de ser ursköna ut. Har skrivit och frågat lite. De var ju inte så dyra men tyvärr var deras frakt dyrare än Softstars.
Såg du förresten att de har en slags inlägg för att hjälpa tårna att lära sig spreta?
http://www.lemsshoes.com/In-shoe-Toe-Spacers_p_38.htmlUndrar om det finns någon slags överdragsstövlar. Undrar om jag inte hört om sådana nån gång. Jag menar typ såna där plasttossor som man får dra på sig på läkarmottagningar och liknande men kraftigare och högre.
Jag tyckte väl att ditt inlägg kändes lite utryckt ur sitt sammanhang....
Galoscher. Är det såna du far efter? Där är ju liksom bara en tunn gummisko utanpå finskorna. Ska spana på lemsshoes sen. Och marsch iväg och rota rätt på dina kängor nu!