Näj, mena inte så. Alltså om man har lite kvar kanske några kilon, kanske fem lr nått så tappar iaf jag motivationen. Sen kanske inte kroppen tycker att man behöver tappa mer än vad man själv tycker? Äh, jag vet inte. Sitter bara o spekulerar
Vet inte vad din startvikt är men från 110 på jul till 100 på sommarn verkar väldigt realistiskt!!
Jag satte 58 till jul tror jag, kan ha varit precis vad som helst för jag kommer inte ihåg men vi säger 59
, men jag har bara gått upp sedan dess (ca 66 nu) och har inte tagit tag i viktnedgånen heller så får väl se hur realistiskt mitt mål är
Äter majsgröt för fulla muggar och det är inte bantarmat direkt
Vet du vad?!? Jag har ett förslag som du säkert hört innan och som säkert är skittråkigt i början. Men jag tror det är bra för att se vad det egentligen är man har ätit. Skriv en matdagbok! Skriv vad du ätit under dagen och uppskatta hur mkt du har ätit, om du inte har vägt maten såklart
, ta med snedsteg om sådana förekommer osv. Det är lättare att se vad man "gör för fel" då. Då glömmer man (läs jag) inte bort att jag åt massa choklad på eftermiddagen och frågetecknet om varför jag inte går ner i vikt försvinner lite. Vet inte vad det beror på att du inte går ner som du önskat, men jag vet att gottegrisen i mig har ett finger med i spelet om min viktnedgång.