Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.28 - 09:53:59 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Grill  (läst 4668 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« skrivet: 2010.07.12 - 00:28:18 »

Nu äntligen är det tid för grill, och jag vill ha lite tips på olika grillvarianter. Dvs olika goda marinader, samt lite olika goda tillbehör till kött och grönsaker.
Lite kan jag själv, men det är kul att kunna variera sig, samt att testa helt nya saker.
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2010.07.13 - 03:42:36 »

Grilla!  :inlove: :inlove: :inlove: Älskar det!  :thumbsup:

Det mesta blir ypperligt gott grillat!.. kött och grönsaker med lite tzatsiki så e jag nöjd!  :nod-yes: :tongue:

något som är gryyymt gott att grilla, är tjocka revbensspjäll! provade det för första gången på Midsommar.. och det var så gudomligt saftigt och gott så jag kunde inte få nog!.. köppte från Citygross.. och de hade skurigt upp de tjocka spjället i lite mindre bitar... i princip bara delat upp dem där benet gick.. detta lade jag i marinad (köppt vitlöksmarinad) lät ligga ett tag... sen var det grillen som gällde!.   :inlove: det rekomenderar jag starkt!  :nod-yes:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.022 sekunder med 23 databasfrågor.