Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.16 - 20:04:47 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: nässlor  (läst 13868 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #15 skrivet: 2011.05.05 - 05:44:30 »

Vafför fick vi andra inte receptet hit?? :loony:

Ja, det kan man verkligen undra!  :mad_viking:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #16 skrivet: 2011.05.05 - 05:54:57 »

OT
Hej Hemul!
Blev glad för ditt inlägg på kostdoktorn!
Just nu är jag så trött på kostdoktorn och allra helst på en "professor".
Hur kan jag skapa en tråd här hos dej?
Mitt tekniska förstånd är urdåligt  :shy:

Det där angående beroendetjatet? Jag försöker hålla tyst vet du, men det går ju inte så bra. Är medveten om jag låter som en riktig motvallskärring hela tiden, men man blir väl besviken på nåt sätt när något man trott på bär iväg åt håll som man inte gillar. Jag pallar inte med hur allt och alla ska likriktas, hur allt förenklas och hur man vänder och vrider på fakta för att de ska passa in. Det viktigaste verkar vara att alla följer reglerna, inte vilka reglerna är. Har någon en gång sagt att man bara får äta ovanjordsskit och att Finncrisp är annorlunda än annat bröd, då ska det inte ifrågasättas av vanliga dödliga.  :whistle:

För att starta en ny tråd går du till det forum du vill lägga den i, översiktssidan alltså. T.ex. "maj" där vi befinner oss nu. Det kan du göra genom att klicka dig fram från huvudsiden eller genom att klicka på ordet "maj" i länkraden som syns ovanför tråden när du läser den (som nu).

Fetbobbas Forum > Recept > Säsongens mat  > maj > nässlor

Då kommer du hit: http://forum.fetbobba.net/index.php/board,39.0.html .
Till höger direkt ovanför inläggen finns en blå liten meny med olika trådrelaterade saker du kan göra, bl.a. starta en ny tråd eller lägga in en poll, men du kan också markera alla trådar som lästa (i det aktuella forumet) som lästa eller prenumerera på alla inlägg (i det aktuella forumet). Då får du email så snart nån gör ett inlägg förutsatt att du kopplat på email-notifikationer i din profil.

Är det mer du undrar över? Vet du hur man kollar och skickar PM t.ex.? Har du ställt in preferenser i din profil? Allt sånt är i den blå huvudmenyn uppe till vänster (under kossan och snabblänkarna vi pratade om förut).

Klicka på tumnageln nedan så kan du se var knappen för att start en ny tråd är. Du har det nog på svenska, men jag orkade inte ändra. Du får översätta själv.  :whink:


* newtopic.jpg (50.03 KB, 637x281 - visat 794 gånger.)
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.024 sekunder med 24 databasfrågor.