Jag mår bra.
Fast jag har varit på Sollentunagymnasternas klubbmästerskap. Med bara en öronpropp. Missade att dubbeltjecka handväskan.
Att migränhelvetet skulle flytta för gott finner jag inte troligt. Är man migräniker slipper man inte för gott. Men ju fler timmar mellan, desto bättre. Dan är inte slut än. Men imorgon bitti ska jag på ett till pass Redcord innan jag åker till
jobbet.
Jag kan inte påverka hur jag måste
jobba. Men att motivera för kära farbror doktorn och framför allt försäkringskassan att jag inte kan
jobba imorgon, när jag inte har ont, det kan jag inte. Eller vill inte. Jag vill ju
jobba!
Men jag ska diskutera mina arbetstider med min chef. Så jag kan få senarelägga min arbetstid, så jag inte behöver gå upp kl 5 varje morgon.
Hemul, jag åker tåg! Jag åker tåg till
jobbet sedan drygt ett år tillbaka. Ingen människa har råd att sitta och kajka bil fram och tillbaka vareviga dag. Och jag orkar inte heller. Usch för att sitta och köra med pågående migrän. Det har jag ghort allt för många gånger. Nä, tacka vet jag tåg. Då kan man dessutom sova lite.
Jag viskar vissa ord för att inte göra Ninnan nervös. Omtänksam är mitt andranamn