Nja,Ninnan. Inte riktigt. Jag var skeptisk till om det skulle gå att jobba. Men tänkte att jag lär väl försöka. Det var lite svårt att hävda redan första dagen att det inte skulle gå, eftersom jag inte kände migränen varken dagen innan eller under morgonen igår. Sjukskrivningen var ju slut. Sen borde jag, om jag hade varit lite förståndig (vilket man aldrig är under pågående migränattack) ha fattat att jag inte skulle åka vidare när gäspningarna bara tilltog i styrka. Måhända har jag lärt mig en läxa av den reflektionen jag gjorde där i bilen.
Men jag förstår vad ni säger till mig, vänner!
Och jag tror det ska gå bra hos neuron idag. Jag har inte huvudvärk nu. Men yrsel och lätt illamående. Om det hör till en förestående migrän, eller är utmattningssymtom pga gårdagens och vinterns misshandel vet jag inte ännu. Ska peta in lite Dr K´s äggröt och se vad det ger till handa.
Ninnan, att din kompis gjorde som hon gjorde kan jag faktiskt förstå. Det är tufft att ha råd att gå ner i arbetstid. Och när man är mitt uppe i stressen hinner man inte stanna upp och, förlåt man ger sig inte tid att stanna upp, och tänka och se över situationen. Paniktempo liksom. Blev hon sjuk så det var därför hon gick ner i tid?