Mitt mål var 65 kg. Nått och gått förbi 65 känner jag mig inte nöjd. Det är inte det här jag-är-aldrig-nöjd-känslan utan jag har ff kvar en ganska stor mage och buk, samt tjocka lår. Vet inte vad jag ska väga för att få bort det
Jag kan ha tappat en del muskler också så det är därför jag ff ser tjock ut!?! Skulle börjat träna nu när jag kom hem. Som vanligt när jag ska börja träna igen blir jag sjuk, denna gången hann jag inte ens gå till gymmet
Ang. finnar har jag inte sådana finnar man kan klämma lr syns så mkt på håll. Utan är mer som små små plitor, som små små gåshudsknottror fast som finnar. Det är bara det att jag äter så mkt mejeriprodukter att jag inte vet vad jag ska ersätta det med!
yoghurt, smör, mjölk, grädde, kräm fräs osv.
Jag tänkte göra ngt åt mina mörka ringar och stora påsar under ögonen (syns tydligast när jag skrattar då de bildar två stora shoppingkassar!! ) så köpte en roll-on mot mörka ringar. Det funkar nog inte tänkte jag men äh jag ger det en chans. Kan ju inte mer än inte funka. Det funkade inte. Har bara testat en gång, känns stramare som om jag baddat med alkohol men är ff mörk och påsig
Jag måste ha universums sämsta hudkvalité
Grattis till din viktminskning! Önskar att jag vägde 65 igen! Men icke! Det lär dröja!
Är det torrhetsplitor du har, eller är det pga fet hy?
För är det pga torr hy, kan du alltid använda dig av gamla "kokandevattentricket". Dvs man ångar upp ansiktet, skrubbar med hjälp av någon kräm, och smörjer in med jättefet kräm efteråt.
Påsarna under ögonen kan man ta bort med äggvita. Det stramar upp.