Jag skickar med en bild på en av formarna då jag till skillnad från vissa andra här på forumet
lyckas få ut bilderna ur min kamera
Nu förstår jag inte ALLS vad du talar om!
har ju inte haft TIIIID ju!
För mig fattas det en sladd
,
Grejen är att i datorernas forntid var jag den som meckade med datorer i familjen, använde dator dagligen redan i slutet av 80-talet, körde ett avancerad musikprogram med en atari i början av 90-talet och raderade virus på en burk i senare delen av 90-talet.
Men nu orkar jag inte fördjupa mig på grejor längre, det är bara det mest allvarliga läget då skrivaren har inga drivrutier till en vistamaskin ,då jag kallas in, för jag har den längsta stubin vad som gäller supporten ( den sisnämna manövern tog flera månader sammanlagt, då firman raderade först burken till grunden och sedan skickade nya drivrutiner från Ungern... för det fanns inte då till vistamaskiner bara så där
, varför säljer dom maskiner som inte går att koppla ihop... de både om från samma firma !!)
Nu har vi 4 (6 egentligen) men 4 i funktion just nu i huset och jag-vet-inte-hur-många digital-mobil-kameror.
jag fotar med den första bästa apparaten , men har ingen susning var finns sladden som kan överföra bilder till närmaste burk och hur dess bildbehandling fungerar.
Vi pratar om att skaffa en ny mobil till mig och en liten bärbar-dator också ... jag funderar om jag kräver en blåtand ändå, för då är det bara peka åt datorn med mobilen och bilderna swichar in
.
SÅ nu vet ni varför jag inte publicerar bilder...