Snälla Bookia, lugna ner dig lite!!! Det värsta är faktiskt att folk inte röstar alls! Inte att de inte röstar på Piratpartiet! Fast å andra sidan, så finns det ju ett annat parti som seglar upp bra mycket mer än vad piraterna gör, och dem ger jag inte mycket för!!!
Men jag håller stenhårt på piratpartiet, och de kommer närapå garanterat få min röst! Finns liksom inget annat som är bra just nu!
Det är synd att du tycker att jag överdriver. Själv tycker jag att svenskarna inte bryr sig tillräckligt mycket, som jag även nämnde i punkt 2. Just nu är PP det partiet som tar upp de här viktiga frågorna, medan andra partier antingen skiter i det eller blåljuger, därför blev en valröst på PP punkt 1 på listan.
Självklart är det ett jätteproblem att svenskarna inte bryr sig, att folk inte vill inse vad som håller på att ske. Vi som orkar se är panikslagna när vi ser hur staten och EU passar på att genomdriva de mest människorättskränkande lagar när människor har fullt upp med att överleva för dagen i en av de värsta lågkonjukturerna världen har upplevt.
Jag överdriver inte, det är snarare mer av den varan som behövs, och mer därtill, för att få folk att vakna. Annars kommer de sitta där, när de väl vaknar, och undra hur i helvete vi har hamnat i en värld som får novellens 1984 att framstå som rena paradiset.