Tack allihop, vad gulliga ni är.
Fortfarande inte bra, men feberfri för det mesta (det känns som att febern kommer en timme, sen är tempen bra ett bra tag och sen feber en timme igen, jojofeber alltså).
Saga var ju inte alls frisk i måndags, vi som hade räknat med det. Hon ville inte äta frukost, och ville inte gå till dagis (hon älskar sitt dagis, har pratat hela helgen om att få leka med sina kompisar igen). Tog tempen på henne, jo vissst hon hade ju feber igen. När hon är sjuk så är det inte mycket hon vill leka med, hon vill mest läsa böcker eller titta på TV. Min hosta har gjort att jag nästan har tappat rösten, så det där att läsa högt för henne, det funkar inte alls just nu. Alltså blir det för mycket TV-tittande för henne nu, men det går ju över så fort hon blir piggare. Tur att vi har Playhouse Disney, där passar i varje fall alla program även för små tvååringar, och hon lär sej en hel del. Dessutom är det mycket hopp och dans och lek, så hon sitter inte stilla framför TVn.
Ja, ja, det är på rätt väg i varje fall, för oss bägge två. Tänker ta det så lugnt jag bara kan den här veckan. Är inne på fjärde boken, inte ofta jag hinner läsa så mycket.