Hallå, är det någon där?

<< < (2/5) > >>

Nizhoni:
Det vore ju hemskt att en dag komma hit och se att lampan är släckt, men full förståeligt då ett forum behöver aktivitet för att överleva. Jag önskar verkligen att jag vore bättre på att posta regelbundet, men tja, det är tydligen knepigt...

hemul:
Ja, visst är det sorgligt. Jag sitter ibland och läser gamla trådar. Det är så många som är borta. T.o.m. de som var med och startade forumet bara försvann utan att ge någon förvarning.  :sad:

Önskar att det gick att göra något, men det skulle nog vara svårt. Och nu har jag begått den ultimata dödsynden, pratat öppet om det. Då brukar det inte finnas någon återvändo. Det blir spookat liksom. :ignore:

fetsmart:
Man orkar ju nätt och jämnt vara bitter på twitter... SocialMediaFatigue.  :sleep:
Har slutat (tillfälligt?...) läsa någonting som ö.h.t. handlar om kost o dyl. Kanske är nägot slags fördröjt övermättnadssyndrom?... (pun intended). Naturligtvis(?) går vikten upp till följd av denna ofokusering, så då är man väl snart på't igen...

berittis:
Kul att det är några kvar. Jag är in och tittar då och då men oftast har det inte tillkommit något nytt. Ja, det är synd att så många har försvunnit.  :sad: IdaLinda och Mynlen har ju varit borta länge nu och Sorla har inte heller hört av sig på länge. Hoppas att de återkommer.

berittis:
Kul att det är några kvar. Jag är in och tittar då och då men oftast har det inte tillkommit något nytt. Ja, det är synd att så många har försvunnit.  :sad: IdaLinda och Mynlen har ju varit borta länge nu och Sorla har inte heller hört av sig på länge. Hoppas att de återkommer.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida