Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.05.12 - 20:29:04 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 53   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Moncans resa....  (läst 302241 gånger)
0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #345 skrivet: 2011.04.25 - 17:05:35 »

Äsch, fuck.... 8 hg upp....bajs.... :so_mad: :mad_viking:

Jag måste be dig vårda ditt språk. :nono: Vi är noga med sånt här. :biggrin1:
Äh, säääääkert.....  :nonono: :rolleyes:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #346 skrivet: 2011.04.25 - 22:47:45 »

det är drygt när man går upp igen.  men vi får hoppas att det är "vattenvikt" och att den försvinner till nästa vägning!  :thumbsup: :nod-yes:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #347 skrivet: 2011.04.27 - 07:59:16 »

Hm, kanske det var vattenvikt....mmm...  :confused3:
Kan i alla fall säga att jag börjar så sakteliga må lite bättre, sertralinet börjar troligen göra verkan, jag har inte så hysteriska humörsvängningar längre...
Blir bara mest ledsen när jag varit hos min mamma och hon varit elak för att hon har en dålig dag....förr blev jag helt rabiat och lät det gå ut över hela familjen....  :worried:
Nåja, allt kan bara bli bättre  :neutral:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #348 skrivet: 2011.04.27 - 13:40:14 »

Jättebra att det verkar funka!  :clapping:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #349 skrivet: 2011.04.27 - 20:39:46 »

Men jag är så förbannat trött!  :nightie: :yawn: Kan gå och lägga mig och sova ett par timmar mitt på dan..... Geez...
Mitt skolarbete blir lidande....  :smack:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #350 skrivet: 2011.04.27 - 20:42:04 »

Vårtrött?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #351 skrivet: 2011.04.27 - 20:45:38 »

Jag tror det är medicinen, googlade på det och det var tydligen flera som hade denna enorma trötthet i början...
Jag minns inte hur det var förra gången, för 9 år sedan....men då var barnen små och då sov man ju middag med dem   :flirting:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #352 skrivet: 2011.04.27 - 20:47:29 »

Ja, så klart. Tänkte inte på det. Får väl hoppas det går över fort då.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #353 skrivet: 2011.04.27 - 20:51:06 »

Jaaa, verkligen, det går ju inte att ha det så här....  :yawn:
Men nu har vikten rört på sig lite  :clapgrin: bara 2 hg ifrån förra raset....  :biggrin1:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #354 skrivet: 2011.04.27 - 20:59:37 »

...och idag, helrenoverade jag bromsarna fram på min bil...den har varit stående uppallad i några dagar nu, sen i söndags, å eftersom guben min jobbar så mycket så orkade jag inte vänta på att han skulle ta itu med det utan gick beslutsamt ut (med kudden i ansiktet) och fixade det! När sen dottern kom hem efter skolan hjälpte hon mig att lufta bromsarna  :biggrin1: Fy fan va bra ja é!  :cheerleader: :w00t:

(kanske är dags att använda kunskaperna jag läste mig till i praktiken...)
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Ninnan
Superhuman
*******

Smörklickar: 16
Offline Offline

Antal inlägg: 2504


« Svara #355 skrivet: 2011.04.27 - 21:14:15 »

Kan det inte vara så att kroppen nu stressar av och en liten topplur ibland
är skönt?  :rolleyes:
Loggat
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #356 skrivet: 2011.04.27 - 21:18:57 »

Kan så vara  :rolleyes: Jobbigt bara att hjärnan mest känns som fetvadd när det kommer till skolarbetet...fattar inte ett smack.... :crazy:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #357 skrivet: 2011.04.27 - 23:18:06 »

vad ni babblar på när jag vänder mig några dagar på trädgården och växthuset ,
man får ju läsa ikapp en hel roman...

Skönt att du fick bromsar i ordning, hos oss är det oftast jag som får trampa på bromspedalen när det
ska luftas, och jag tycker bara det är så jobbigt.

Maken var överlycklig idag när han fick AC;n på gång på ungdomarnas opel.
Vi köpte den ett är sedan och då fungerade inte AC:n eller om den nu lade av precis då.
Men nu är den på G igen  :yay:, skönt med folk som kan !
Loggat
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #358 skrivet: 2011.04.28 - 06:48:55 »

Så är det Idalinda! Du måste hålla dig uppdaterad varje dag  :bg:
Ac på min bil är också trasig...och skulle kosta 8000kr att laga så jag kör numera med kd, det får duga  :lol:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #359 skrivet: 2011.04.28 - 10:23:57 »

 :shake_head: Du kan få nackspärr!
Men vad bra att meducinen ser ut att hjälpa. Men är det den som ger ludd i skallen? Min midicin kan tyvärr ge den biverkningen.
Det märkliga med det där luddet är att det är bara teoretiska kunskaper och ord som fattas mig. Att skruva isär eller ihop saker är inga problem. Verkar vara lika för dig.  :cheers:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 53   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544