Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.05.09 - 05:31:33 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Braiga nätbukter, alla kategorier  (läst 212344 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #75 skrivet: 2013.01.08 - 08:38:18 »

ska fråga Sari men hon är i skolan nu... det står iaf "klickad"  burkar....
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #76 skrivet: 2013.01.09 - 08:05:52 »

:there:

Jag har gjort en ny beställning från DealExtreme. Runt 100 spänn den här gången.  :lol:  Hur som, varorna har redan skickats, ett drygt dygn efter att jag lade beställningen, så det var nog otur förra gången.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #77 skrivet: 2013.01.09 - 19:56:05 »

wow toppen! Inte haft tag på Sari än.. försöker nu. Har huvudvärk, blää.  (har ingen samband antar jag men ändå hahaha)
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #78 skrivet: 2013.01.09 - 21:49:51 »

D-vitaminbrist?  :tongue:

Den här gången är jag rätt spänd på DX-grejerna. De är potentiellt fina. En rostfri mugg och en sån där vattentät packpåse som brukar kosta skjortan. De hade många såna. Jag valde en som jag inte tyckte var snyggast men som hade fått många positiva reviews. 90 spänn nånting blev det ihop. Bara en sån påsa kostar normalt ganska många hundralappar.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #79 skrivet: 2013.01.10 - 13:15:50 »

88:70 har de reserverat på banken.  :clapping:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #80 skrivet: 2013.01.10 - 15:00:23 »

härligt när kursen ligger bra till!
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #81 skrivet: 2013.01.10 - 21:34:00 »

Jag hittade en DX-app till Ifånen. Men jag hittar ingen mugg.  :tongue_wag: Dålig app eller så köpte du sista muggen.  :flirting:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #82 skrivet: 2013.01.11 - 00:23:29 »

Det var en sån där hopfällbar sak. Den är säkert skit, tunn plåt eller nåt, men jag har alltid velat ha en sån. Sen fanns det termosmuggar i rostfritt också, men jag blev avskräckt för att de hade fåniga detaljer som kompass i locket.
http://dx.com/s/stainless+cup

Den här beställde jag. Ska jag ha när jag är ute och cyklar och vill dricka vin i sommar.  :clapgrin:
http://dx.com/p/stainless-steel-retractable-travellers-cup-keychain-large-185ml-27661

Och den här vattentäta säcken. Jag tyckte  bättre om den gula (om du söker), men den hade inga omdömen. Funkar den så bra som de säger i omdömena är det ju ett kap.
http://dx.com/p/outdoor-sports-waterproof-dry-floating-bag-for-fishing-surfing-camping-10-litre-52675
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #83 skrivet: 2013.01.11 - 09:50:34 »

Det var en sån där hopfällbar sak. Den är säkert skit, tunn plåt eller nåt, men jag har alltid velat ha en sån. Sen fanns det termosmuggar i rostfritt också, men jag blev avskräckt för att de hade fåniga detaljer som kompass i locket.
http://dx.com/s/stainless+cup

Den här beställde jag. Ska jag ha när jag är ute och cyklar och vill dricka vin i sommar.  :clapgrin:
http://dx.com/p/stainless-steel-retractable-travellers-cup-keychain-large-185ml-27661

Och den här vattentäta säcken. Jag tyckte  bättre om den gula (om du söker), men den hade inga omdömen. Funkar den så bra som de säger i omdömena är det ju ett kap.
http://dx.com/p/outdoor-sports-waterproof-dry-floating-bag-for-fishing-surfing-camping-10-litre-52675


De där muggarna var fina! Blänker och ser lyxiga ut. Men du får passa dig så du inte råkar trycka till den så den fäller ihop sig när du har fullt med rött vin i den.  :lol1:

Påsen är en variant på de jag har. Ser lite styvare ut i tyget, men är säkert bra. Otroligt billig i alla fall.

Appen suger. De har inte hela sortimentet i den.  :smack:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #84 skrivet: 2013.01.11 - 11:14:38 »

Visst gör de?  :biggrin1:

Kolla på nätet sen. De där gula påsarna är mycket snyggare. Är den här bra ska jag nog köpa flera. Mina cykelväskor är inte helt täta, så det kan vara bra att lägga käder i nåt sånt här. Var lite osäker på hur stora de egentligen är, så jag tog en liten, 10 l. Behöver ju inte vara så vattentäta så de flyter, men det verkar vara det som finns.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #85 skrivet: 2013.01.11 - 17:08:24 »

Annars går icakassar bra.  :whistle:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #86 skrivet: 2013.01.11 - 17:11:55 »

Jag vet, men det blir lite rörigt och rörs de till kan det regna in.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #87 skrivet: 2013.01.11 - 17:14:41 »

Jag har en variant som är lätt genomsiktliga, i olika färger. Så kan man känna igen den rutiga skjortan genom tyget och behöver inte öppna alla för att hitta rätt. Annars är ett tips att hålla ordning på vad man packar i vilken färg. Men det klarar jag inte av att memorera.  :blink:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #88 skrivet: 2013.01.12 - 05:26:37 »

Är det också såna där flytisar? Jag har kollad efter såna där tunna packpåsar som var vanligt för, som gymnastikpåsar fast i tunn nylon. Men de jag hittade var oförskämt dyra.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #89 skrivet: 2013.01.13 - 15:56:41 »

Jo, det är nog den oförskämt dyra sorten jag har.  :redface: Fast de är bra! Lätta att tömma på luft också, innan man stänger till dem ordentligt.  :nod-yes:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544