Trött
hemul:
Men herregud, har ni aldrig sett en nyvaken hemul förut? :shy:
Fjällmor:
joooo, and we löööv ervery minute
:inlove: :yay:
Hovan:
Jag håller med Fjällmor. Full fart framåt :clapping: :clapping: :clapping: :worshippy: :worshippy:
Tina:
Mycket bra skrivet Hemulen. Jag hör själv till de som tvekade länge inför att börja äta så här just för att det lätt kan bli lite väl många pekpinnar. Var med i GI-viktkoll ett tag men det stöp just på att där var inställningen just att grejade man inte att följa deras listor och recept så fick man skylla sig själv. Jag ser ingen anledning att behöva sjukskriva mig från jobbet eller riskera att köra av vägen bara för att just jag inte klarar av att strypa kolhydraterna helt och hållet. Och Pitch, min man har faktiskt ännu svårare än jag så att det är typiskt kvinnligt köper jag inte alls.
idalinda:
Jag vågar mig påstå att hela denna sidan grundades på just detta som vår kära-Hemul :inlove: säger innan.
Här ska det tänkas fritt och bredd och det viktiga är att man mår bra !
Om suget kan kan kommentera att här har jag gått ner massa kilon medan Styrmannen pendlar ett par kilo ner och sedan upp igen.
Detta under 2,5 års tid... och jag är övertygad om att den här kosten är FÖR optimal för honom! :rolleyes:
Han älskar ostar och kan käka dom helt ohämmat hinkvis och kilovis och det är det som håller just honom i
det viktlandskap han befinner sig.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida