Lunch...

<< < (2/6) > >>

kristinas:
Citat från: kristinas skrivet 2009.01.02 - 20:53:18

Mina mackor gör jag av vofflor, ett tips från TorsMamma som fått det av /LO, troligvis kommer det härifrån någonstans. Jag tar vad jag har och är inte så noga med måtten, lite olika nötter som jag mal och några ägg, jag häller i lite grädde om det blir för tjockt, sen gräddar jag i voffeljärnet. Nån som har receptet kanske kan hjälpa till :blush: supergott med ett tjockt lager bregott på, passar också med skinka och ost.

:shy: :shy: Cocos dårå :angrywife: glömde visst. Lika mycket cocos som nötter sen ägg.

hemul:
Psst! Du måste ha ett mellanslag efter smiliekoden annars funkat det inte.  :flirting:

miar70:
Tack för alla svar, jag har inte fått nån underrättelse men jag tror jag har glömt att klicka i att jag ville ha det  :smack_head: ...

Citat från: kristinas skrivet 2009.01.02 - 20:53:18

Lunch när jag har brått blir Tonfisk i olja ihoprört med majo och CM, tomater till. Jag har ofta brått :smile:eller så är jag lat.

Det där låter jättebra, jag älskar tonfisk! 
:redface: Ursäkta en förmodligen dum fråga, men vad är CM?

hemul, din sätt att ha matordning låter som att det passar mig toppen! Förmodligen blir det så för mig med, och när jag börjar träna så vill jag inte äta middag innan utan då är det skönare att käka nåt när man kommer hem...

Och tack duggan och fjällmor för massor av bra tips! Nu har jag lite lunchideér! Eller middag, kanske  :whink:...

Kram!

hemul:
Ja, du måste välja att du vill ha notifikationer. Har man det på från början blir en del sura för att de får en massa post de inte har bett om...  :sneaktongue:

Jag har alltid gillat att äta middag sent förut, så egentligen är jag lite sur för att det har blivit så här. Går jag upp 7 på morron så blir det middag vid 16 och hur kul är det? Tack och lov så går jag sällan upp 7. :bg:

kristinas:
CM, cream freash, den ekolokska FETA goda, mums, majonäs kan man göra själv eller köpa ekologsik på coop.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida