Viktnedgång

<< < (5/10) > >>

hemul:
Jaha, det ska jag testa. Har du nån vätska eller bara ägg och ost?

idalinda:
bara ägg och keso, inget mer flytande

duggan:
Hejsan, förvirringen har blivit total i denna tråd. :lmao: Jag kan förtydliga, jag äter INTE banan, ingen frukt alls för den delen :clapping: Vad kul att följa era roliga disskussioner och så ska jag prova pannkakan ..(nåja..) :whistle:

Handlingsplan:
MER smör i maten
Minimera mjölkprodukterna
MER proteiner
Minska portionerna
Motionera mer :max-shock:

Om jag väljer skaldemans ostplättar till lunch är det för fett då om jag väljer att smöra dem och käka ost på som mackor, eller med creme fraice och hackad rödlök med stenbitsrom? Eller "räcker" det att äta dom naturella?

(ostplättarna består av 2 ägg, 2 msk majjo, 2 dl riven ost)

Tankar på det?

Skulle ni vilja dela med er av erat matintag per dag...ca alltså, det är intressant att se ungefär vad andra äter i fett mängd alltså

//Malin

hemul:
Allt är mitt fel! Jag är så klantig!   :cry:

Hmm. Hur ska du kunna äta mer fett och protein och samtidigt minska portionerna? Ska du äta fler mål eller vad då?

duggan:
Hejsan. :smile: Alltså jag har nästan inte ätit något fett från smör, utan mest vispgräde, CF, majjo osv, men nu ska jag öka på smöret ..(inte fettet) och öka på proteinet i förhållande till portionen, som ska bli mindre :blink:Äru me? :w00t: Tänkte om jag äter lite mer proteiner så kanske jag blir mer mätt än som nu när jag "bara" dragit ned på fettet. Men vad säger ni om grönsaker, dekoration eller tillbehör?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida