Kronisk inflammation av fetma?
hemul:
Hon har ju gjort om sajten alldeles! Det blev för jobbigt för mig att hitta där. :look_down:
Corny:
Vad vet jag? Jag läste ju en bok! Lite skillnad på upplägg kanske! Men jag ska gå in där och kolla om det är något, av allt det jag gillade i boken, som jag gillar och känner igen på hennes hemsida!
hemul:
Citat från: Corny skrivet 2009.02.20 - 11:11:11
Vet inte hur många här som har läst Sanna Ehdins böcker, men hon hävdar ju att fetma är en form av inflammation. När jag läste det, fattade jag ärligt talat ingenting, och inte heller har jag forskat i det. Men här kom ju svaret på varför! :smile:
Är det i Den självläkande människan? DEn finns som e-bok på biblan, men jag har inte lust att läsa den om det inte står om det jag vill veta. :clown:
hemul:
Kom att tänka på den här tråden för jag läste om en teori som gick ut på motsatsen - att inflammation orsakar fetma. Ack ja.
Corny:
Citat från: hemul skrivet 2011.03.07 - 06:57:47
Kom att tänka på den här tråden för jag lästa om en teori som gick ut på motsatsen - att inflammation orsakar fetma. Ack ja.
Det var ett tag sen du skrev detta, men det var samma sak som Sanna Ehdin skrev. Bara det att jag kanske uttryckte det på ett annat sätt. Nämligen fel sätt. Men det var just detta att om kroppen är inflammerad, så blir man fet pga den skyddar sig. Det var inte så att man blir inflammerad pga man är fet.
Eller krånglade jag till det nu igen? :shy:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida